Det blir shunt
Shuntar och hydrocefalus
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Det blir shunt

    Efter ett kanonbesök på Ackis, kan inte tro det är samma ställe som sist;-) Det var inge snack J ska få en shunt. Ingen idé att ge mediciner igen, för fungerar de inte första gången så... Det var enligt dom tydliga resultat på tappningarna så förutsättningar för shunt är god. Nu är man nervös och förväntansfull, lättad etc Sen vet man att det inte bara är en dans på rosor men som vi hardet nu så är jag väldigt hoppfull!
  2. 1
    Det blir shunt Efter ett kanonbesök på Ackis, kan inte tro det är samma ställe som sist;-) Det var inge snack J ska få en shunt. Ingen idé att ge mediciner igen, för fungerar de inte första gången så... Det var enligt dom tydliga resultat på tappningarna så förutsättningar för shunt är god. Nu är man nervös och förväntansfull, lättad etc Sen vet man att det inte bara är en dans på rosor men som vi hardet nu så är jag väldigt hoppfull!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Efter ett kanonbesök på Ackis, kan inte tro det är samma ställe som sist;-) Det var inge snack J ska få en shunt. Ingen idé att ge mediciner igen, för fungerar de inte första gången så... Det var enligt dom tydliga resultat på tappningarna så förutsättningar för shunt är god. Nu är man nervös och förväntansfull, lättad etc Sen vet man att det inte bara är en dans på rosor men som vi hardet nu så är jag väldigt hoppfull!

    Glad jag blir för er skull. Nu slipper er dotter, alla dessa tabletter. Jag vet själv med egen erfarenhet att det kan ta tid, för henne med shunt-inställningar för att se vad som passar henne, eftersom det är nytt för henne.

    Håller tummarna för er!
    kram
  4. 2
    Efter ett kanonbesök på Ackis, kan inte tro det är samma ställe som sist;-) Det var inge snack J ska få en shunt. Ingen idé att ge mediciner igen, för fungerar de inte första gången så... Det var enligt dom tydliga resultat på tappningarna så förutsättningar för shunt är god. Nu är man nervös och förväntansfull, lättad etc Sen vet man att det inte bara är en dans på rosor men som vi hardet nu så är jag väldigt hoppfull!

    Glad jag blir för er skull. Nu slipper er dotter, alla dessa tabletter. Jag vet själv med egen erfarenhet att det kan ta tid, för henne med shunt-inställningar för att se vad som passar henne, eftersom det är nytt för henne.

    Håller tummarna för er!
    kram

Liknande trådar

  1. Vuxna med shunt
    By Hydrocefalus87 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 19:31
  2. Son med shunt
    By pernilla7411 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 09:06
  3. ca 1 år har gått sen shunt op.
    By Hydrocefalus87 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 22:39
  4. Har fått shunt!
    By mangsa in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 19:25
  5. Shunt
    By mangsa in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 15:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar