jag blir tokig
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2008
    #1

    jag blir tokig

    Jag har börjat kolla på vagnar och det är banne mig en djungel!!!

    Har ni kollat vad ni vill köpa för vagn?
  2. 1
    jag blir tokig Jag har börjat kolla på vagnar och det är banne mig en djungel!!!

    Har ni kollat vad ni vill köpa för vagn?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Vi har ju en son på 19 månader, så vi kollade på syskonvagnar....och hittade en som jag blev kär i på blocket. Köpte den- kunde inte lämna kvar det fina paketet med vagn, regnskydd, sittdynor i fleece, 2 babyliftar, 2 vinteråkpåsar, skötväska....allt var i superfint skick!
    urban Jungle. (gav 5000 kr)

    Nu längtar jag till våren när vi får köra våra 2 hjärtan i den!
  4. 2
    Vi har ju en son på 19 månader, så vi kollade på syskonvagnar....och hittade en som jag blev kär i på blocket. Köpte den- kunde inte lämna kvar det fina paketet med vagn, regnskydd, sittdynor i fleece, 2 babyliftar, 2 vinteråkpåsar, skötväska....allt var i superfint skick!
    urban Jungle. (gav 5000 kr)

    Nu längtar jag till våren när vi får köra våra 2 hjärtan i den!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Det var ju ett par år sen

    jag körde vagn sist. Har nu helt snöat in mig på att jag vill ha en Teutonia Fun. Vill ha en så liten och smidig vagn som möjligt och har haft Teutonia tidigare och varit nöjd med dem. Dock ingen Fun för det fanns inte då.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  6. 3
    Det var ju ett par år sen jag körde vagn sist. Har nu helt snöat in mig på att jag vill ha en Teutonia Fun. Vill ha en så liten och smidig vagn som möjligt och har haft Teutonia tidigare och varit nöjd med dem. Dock ingen Fun för det fanns inte då.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Jag vill ha en Emmaljunga City Cross
  8. 4
    Jag vill ha en Emmaljunga City Cross
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Tänker inte köpa någon. Har en gammal som stått oanvänd i stort sett. Bärsjal är grymt. Jag får lagom tyngd när jaf promenerar o tränar, bebis mage får massage, bebis får närhet..alla glada o lyckliga speciellt plånboken
  10. 5
    Tänker inte köpa någon. Har en gammal som stått oanvänd i stort sett. Bärsjal är grymt. Jag får lagom tyngd när jaf promenerar o tränar, bebis mage får massage, bebis får närhet..alla glada o lyckliga speciellt plånboken
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    skönt att du har en kvar jag gjorde mig av med min för länge sedan.

    Men tänker inte lägga ut mkt pengar då mina barn har velat sitta i sittvagn tidigt.
  12. 6
    skönt att du har en kvar jag gjorde mig av med min för länge sedan.

    Men tänker inte lägga ut mkt pengar då mina barn har velat sitta i sittvagn tidigt.
  13. Medlem sedan
    May 2008
    #7
    fin vagn
  14. 7
    fin vagn
  15. Medlem sedan
    May 2008
    #8
    det viktiga man har en bra fuktionel vagn
  16. 8
    det viktiga man har en bra fuktionel vagn
  17. Medlem sedan
    Mar 2009
    #9
    Vi köpte en brio go till Lovisa, den har varit väldigt bra (men den var i dyraste laget tyckte jag). Nu tänkte jag försöka ha lillbebben i min ergo och storbebben i vagn... Alltså ingen ny vagn än... När lillbebben blir lite större funderar vi på en Chariot, en kanadensisk vagn, finns som duovagn, som man kan springa med och fästa bakom cykeln.
  18. 9
    Vi köpte en brio go till Lovisa, den har varit väldigt bra (men den var i dyraste laget tyckte jag). Nu tänkte jag försöka ha lillbebben i min ergo och storbebben i vagn... Alltså ingen ny vagn än... När lillbebben blir lite större funderar vi på en Chariot, en kanadensisk vagn, finns som duovagn, som man kan springa med och fästa bakom cykeln.
  19. Medlem sedan
    May 2008
    #10
    älskar blocket själv ) härligt att det är fixat redan.
  20. 10
    älskar blocket själv ) härligt att det är fixat redan.
  21. Medlem sedan
    May 2008
    #11
    visst tänker man lite annorlunda second time around )
  22. 11
    visst tänker man lite annorlunda second time around )
  23. Mrs Braverman
    #12
    Jag kollar jättemycket men vill inte köpa än... UJs syskonvagn finns det också en stor liggkorg i där tre bebisar skulle rymmas rätt fint, men sen måste de sitta framåt och det tycker jag är för tidigt innan ett, särskilt som det kommer vara höst vinter och snålblåst då Så jag lutar åt en Emmaljunga tvillingvagn och sedan sy ihop två mjukliftar till en stor insats...
  24. 12
    Jag kollar jättemycket men vill inte köpa än... UJs syskonvagn finns det också en stor liggkorg i där tre bebisar skulle rymmas rätt fint, men sen måste de sitta framåt och det tycker jag är för tidigt innan ett, särskilt som det kommer vara höst vinter och snålblåst då Så jag lutar åt en Emmaljunga tvillingvagn och sedan sy ihop två mjukliftar till en stor insats...
  25. Medlem sedan
    Aug 2007
    #13
    Jag såg en trillingvagn på Babyland i Malmö, måste ju finnas på fler ställen..
  26. 13
    Jag såg en trillingvagn på Babyland i Malmö, måste ju finnas på fler ställen..
  27. Medlem sedan
    Aug 2010
    #14
    Har kvar min UJ som jag älskar. Måste bara försöka hitta en liggdel som passar. Vet inte om de har gjort om den något de sista åren.
  28. 14
    Har kvar min UJ som jag älskar. Måste bara försöka hitta en liggdel som passar. Vet inte om de har gjort om den något de sista åren.
  29. Mrs Braverman
    #15
    Javisst, men det jag hakar upp mej på är att de är så breda och framåtvända... jag tänker mej att jag kan bära en i sjal och så får de turas om att åka vagn. Jag behöver ju kunna komma in med vagnen, i alla fall i förrådet... var det en UJ du såg?
  30. 15
    Javisst, men det jag hakar upp mej på är att de är så breda och framåtvända... jag tänker mej att jag kan bära en i sjal och så får de turas om att åka vagn. Jag behöver ju kunna komma in med vagnen, i alla fall i förrådet... var det en UJ du såg?
  31. Medlem sedan
    Mar 2009
    #16
    Ja så är det definitivt, mer praktisk...
  32. 16
    Ja så är det definitivt, mer praktisk...
  33. Medlem sedan
    Dec 2007
    #17
    jag har oxå börjat fundera, men jag tror det kommer bli så att vi behåller vår emmaljunga duo edge och köper en ståplatta till den. Lilla fröken åker inte så jättemycket vagn längre så det får nog bli så.
    en bärsele får det bli till nytillskottet oxå. Vi har även en acta graco sittvagn som får tjäna som transport för fröken.
  34. 17
    jag har oxå börjat fundera, men jag tror det kommer bli så att vi behåller vår emmaljunga duo edge och köper en ståplatta till den. Lilla fröken åker inte så jättemycket vagn längre så det får nog bli så.
    en bärsele får det bli till nytillskottet oxå. Vi har även en acta graco sittvagn som får tjäna som transport för fröken.
  35. Medlem sedan
    Jun 2009
    #18
    Vi köpte en brio go till Lovisa, den har varit väldigt bra (men den var i dyraste laget tyckte jag). Nu tänkte jag försöka ha lillbebben i min ergo och storbebben i vagn... Alltså ingen ny vagn än... När lillbebben blir lite större funderar vi på en Chariot, en kanadensisk vagn, finns som duovagn, som man kan springa med och fästa bakom cykeln.
    Vad ligger en sådan på ungefär??

    Har ni några tips till mig vad jag kan behöva: bor i villaområde utanför Stockholm. Kommer inte åka kommunalt så mycket in till stan, det blir bil de gånger i så fall. Vi har hund och han kommer att vara hemma mera när bebis kommer (han går på dagis annars men vi vill spara in lite pengar där när jag går hemma) så det kommer bli promenader i ur och skur, även i elljusspår och på större stigar.

    Tips gärna tack!!
  36. 18
    Vi köpte en brio go till Lovisa, den har varit väldigt bra (men den var i dyraste laget tyckte jag). Nu tänkte jag försöka ha lillbebben i min ergo och storbebben i vagn... Alltså ingen ny vagn än... När lillbebben blir lite större funderar vi på en Chariot, en kanadensisk vagn, finns som duovagn, som man kan springa med och fästa bakom cykeln.
    Vad ligger en sådan på ungefär??

    Har ni några tips till mig vad jag kan behöva: bor i villaområde utanför Stockholm. Kommer inte åka kommunalt så mycket in till stan, det blir bil de gånger i så fall. Vi har hund och han kommer att vara hemma mera när bebis kommer (han går på dagis annars men vi vill spara in lite pengar där när jag går hemma) så det kommer bli promenader i ur och skur, även i elljusspår och på större stigar.

    Tips gärna tack!!
  37. Medlem sedan
    Dec 2007
    #19
    Jag har varit supernöjd med min Emmaljunga Duo Edge, Har oxå hund och vi var ute mycket i skog och mark med vagn och hund när lilla fröken var "ny". Liggdelen är underbar och hon sov helt super i den både i stan och i fjällen. Det enda jag kan tycka är jobbigt är att den är lite tung och tar en del plats i bilen men annars har den varit super som sagt.
  38. 19
    Jag har varit supernöjd med min Emmaljunga Duo Edge, Har oxå hund och vi var ute mycket i skog och mark med vagn och hund när lilla fröken var "ny". Liggdelen är underbar och hon sov helt super i den både i stan och i fjällen. Det enda jag kan tycka är jobbigt är att den är lite tung och tar en del plats i bilen men annars har den varit super som sagt.
  39. Medlem sedan
    Jun 2009
    #20
    Jag har varit supernöjd med min Emmaljunga Duo Edge, Har oxå hund och vi var ute mycket i skog och mark med vagn och hund när lilla fröken var "ny". Liggdelen är underbar och hon sov helt super i den både i stan och i fjällen. Det enda jag kan tycka är jobbigt är att den är lite tung och tar en del plats i bilen men annars har den varit super som sagt.

    Tack för svar! Får du plats med en halv hundbur i bagageutrymmet med den vagnen?
  40. 20
    Jag har varit supernöjd med min Emmaljunga Duo Edge, Har oxå hund och vi var ute mycket i skog och mark med vagn och hund när lilla fröken var "ny". Liggdelen är underbar och hon sov helt super i den både i stan och i fjällen. Det enda jag kan tycka är jobbigt är att den är lite tung och tar en del plats i bilen men annars har den varit super som sagt.

    Tack för svar! Får du plats med en halv hundbur i bagageutrymmet med den vagnen?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. iår blir jag tokig
    By Folkabo in forum Melodifestivalen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 12:20
  2. jag blir tokig!
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:55
  3. Jag blir tokig på det här!
    By anonymt namn in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 21:05
  4. blir tokig
    By Ulrika med Jonathan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 09:20
  5. TOKIG jag blir TOKIG
    By sofia_72 in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar