Har ni tur i spel?
Ordet är fritt
  1. alle
    #1

    Har ni tur i spel?

    Vissa verkar alltid ha sån riktig tur när det gäller att ta lotter, spela på chokladhjul eller vad det än må vara. Tur i spel.. Har ni tur i spel, och vad har ni vunnit som mest isåfall? Själv spelar jag mycket sällan, min dotter verkar dock vara en sån som bara behöver ta en lott och så vinner hon!
  2. 1
    Har ni tur i spel? Vissa verkar alltid ha sån riktig tur när det gäller att ta lotter, spela på chokladhjul eller vad det än må vara. Tur i spel.. Har ni tur i spel, och vad har ni vunnit som mest isåfall? Själv spelar jag mycket sällan, min dotter verkar dock vara en sån som bara behöver ta en lott och så vinner hon!
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    Jag har vunnit två saker. En gång 500 kr att handla mat för i vår mataffär, det var en dragning på biljetten på nån Allsång de hade. Och så vann jag ett hemlarm helt betalt under ett års tid.
    Minns en kompis mamma när vi var små - jag var så avis för mamman vann jämt, var de på Grönan kom de hem med 2-3 stora sånna mjukisdjur som är högsta vinsten i lyckohjulen så hon hade massor....
  4. 2
    Jag har vunnit två saker. En gång 500 kr att handla mat för i vår mataffär, det var en dragning på biljetten på nån Allsång de hade. Och så vann jag ett hemlarm helt betalt under ett års tid.
    Minns en kompis mamma när vi var små - jag var så avis för mamman vann jämt, var de på Grönan kom de hem med 2-3 stora sånna mjukisdjur som är högsta vinsten i lyckohjulen så hon hade massor....
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Nä...

    händer att jag vinner typ 25:- på triss, och det kan ju knappast räknas som vinst!

    Däremot vinner jag ganska ofta när jag spelar TP tex!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  6. 3
    Nä... händer att jag vinner typ 25:- på triss, och det kan ju knappast räknas som vinst!

    Däremot vinner jag ganska ofta när jag spelar TP tex!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Jag har vunnit en enda gång i mitt liv. Det var en så'n där skär mjukdjursgris, på Skansen när jag var typ 8-9 år. Jäklar vad glad jag var
  8. 4
    Jag har vunnit en enda gång i mitt liv. Det var en så'n där skär mjukdjursgris, på Skansen när jag var typ 8-9 år. Jäklar vad glad jag var
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #5
    Nej, jag antar att det betyder att jag istället har tur i kärlek.
  10. 5
    Nej, jag antar att det betyder att jag istället har tur i kärlek.
  11. monka
    #6
    Inte jag men min ena son. Han har från han född blev vunnit en massa. Storebror vann aldrig så när vi gick på tivoli så fick vi gå till "vinst varje gång" stånden med honom för att han också skulle få nåt... Dessutom så var turnissen den som fick napp när vi fiskade, inte storebror...
    Konstigt...
  12. 6
    Inte jag men min ena son. Han har från han född blev vunnit en massa. Storebror vann aldrig så när vi gick på tivoli så fick vi gå till "vinst varje gång" stånden med honom för att han också skulle få nåt... Dessutom så var turnissen den som fick napp när vi fiskade, inte storebror...
    Konstigt...
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Ja, lite i alla fall. Har vunnit kalsonger (!), hårvårdsprodukter i flera omgångar, en stereo, gosedjur. Och en hel del sprit. Senast en baileys för någon månad sedan. Tror det är allt.
  14. 7
    Ja, lite i alla fall. Har vunnit kalsonger (!), hårvårdsprodukter i flera omgångar, en stereo, gosedjur. Och en hel del sprit. Senast en baileys för någon månad sedan. Tror det är allt.
  15. alle
    #8
    Tur med sprit. Bjuder du på fest snart då?
  16. 8
    Tur med sprit. Bjuder du på fest snart då?
  17. alle
    #9
    Samma här, lillebror vinner aldrig aldrig någonting. Och man vet innan att det kommer att bli så, att storasyrran vinner eller får napp, men inte lillebror..stackarn. Han vet det också, och suckar djupt varje gång.
  18. 9
    Samma här, lillebror vinner aldrig aldrig någonting. Och man vet innan att det kommer att bli så, att storasyrran vinner eller får napp, men inte lillebror..stackarn. Han vet det också, och suckar djupt varje gång.
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    Lite då och då händer det.
    En gång har jag fått en sådan där mjukis-Kermit som var första vinsten på nåt stånd på Grönan, tror jag var 9 år då. Ungefär i samma ålder vann jag en treväxlad cykel som jag hade kvar ända genom högskolestudierna. Och så ifjol då jag vann ett wii-spel på en adventskalender.
  20. 10
    Lite då och då händer det.
    En gång har jag fått en sådan där mjukis-Kermit som var första vinsten på nåt stånd på Grönan, tror jag var 9 år då. Ungefär i samma ålder vann jag en treväxlad cykel som jag hade kvar ända genom högskolestudierna. Och så ifjol då jag vann ett wii-spel på en adventskalender.
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Vann ju biljetter till Ladies night:-) Värda 800 kr:-)
  22. 11
    Vann ju biljetter till Ladies night:-) Värda 800 kr:-)
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
    Javisst ja, vann ju en fin tavla på konstföreningens lotteri en gång också.
  24. 12
    Javisst ja, vann ju en fin tavla på konstföreningens lotteri en gång också.
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Ja, jag får väl göra det!
  26. 13
    Ja, jag får väl göra det!
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14
    Min mamma har tur jämt i spel. Tiotusentals kronor på triss, gungstolar, pianon, kilovis med choklad, 2-metersnallar, you name it. Själv har jag vunnit lite på postkoden, men inte mer än fyrsiffrigt som börjar på 2.
  28. 14
    Min mamma har tur jämt i spel. Tiotusentals kronor på triss, gungstolar, pianon, kilovis med choklad, 2-metersnallar, you name it. Själv har jag vunnit lite på postkoden, men inte mer än fyrsiffrigt som börjar på 2.
  29. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #15

    Ligger plus på enarmade banditer!

    Det kan ju i och för sig bero på att jag slutade spela efter en tidig jackpot.
    Japp, jag har dessutom otur i kärlek så det stämmer bra så långt...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  30. 15
    Ligger plus på enarmade banditer! Det kan ju i och för sig bero på att jag slutade spela efter en tidig jackpot.
    Japp, jag har dessutom otur i kärlek så det stämmer bra så långt...
  31. alle
    #16
    Så är min grannes mamma också, hon vinner rubbet, varje gång! Undrar vad det är som gör det...?
  32. 16
    Så är min grannes mamma också, hon vinner rubbet, varje gång! Undrar vad det är som gör det...?
  33. Medlem sedan
    May 2000
    #17
    Just det, jag har också vunnit en väska, 20 filmer och ett par mathinkar.

    Jag är nog en turgubbe i alla fall.
  34. 17
    Just det, jag har också vunnit en väska, 20 filmer och ett par mathinkar.

    Jag är nog en turgubbe i alla fall.
  35. alle
    #18
    Otur i kärlek hitills kanske...det är det som är det braiga med livet, rätt vad det är så bara händer det som man inte trodde skulle hända-du kanske träffar din stora kärlek på Ica i morgon. Ingen vet.
  36. 18
    Otur i kärlek hitills kanske...det är det som är det braiga med livet, rätt vad det är så bara händer det som man inte trodde skulle hända-du kanske träffar din stora kärlek på Ica i morgon. Ingen vet.
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    har vunnit diggiloobiljetter här på aff, böcker, biocheckar, smink, godis, choklad,
  38. 19
    har vunnit diggiloobiljetter här på aff, böcker, biocheckar, smink, godis, choklad,

Liknande trådar

  1. Spel, spel, spel, spel.... fortsätter
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 14:21
  2. Beg x-box med 10 spel
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 21:43
  3. Spel
    By memim in forum Stora barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 20:02
  4. Spel?
    By Katarina m L o M in forum _0407 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 13:45
  5. Jag får spel!!!
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 12:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar