Min Morfar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Min Morfar

    Min morfar gick bort i somras vill bara veta om han har det bra... Han var dement de sista 6-7 åren i livet. Han gick bort i sömnen. Undrar också om han kände nån smärta när han dog eller om det var fridfullt.. Han gick tyvärr bort ensam... Tacksam för svar
  2. 1
    Min Morfar Min morfar gick bort i somras vill bara veta om han har det bra... Han var dement de sista 6-7 åren i livet. Han gick bort i sömnen. Undrar också om han kände nån smärta när han dog eller om det var fridfullt.. Han gick tyvärr bort ensam... Tacksam för svar
  3. Anonym
    #2
    Din Morfar gick in i ljuset med harmoni.
    Under begravningen är han där och ser efter er och även om ni är väldigt ledsna.
    På andra sidan är han inte dement längre, han är i en 30-årings frisk kropp men om han visar sig för er så visar han sig så som ni är vana vid honom.
    Han dog inte ensam, han blev mött i ljuset av någon han känner, sin Mamma och Pappa.

    Ingen är ensam när de dör, de får alltid sällskap oavsett om någon finns vid deras dödsbädd eller inte.
  4. 2
    Din Morfar gick in i ljuset med harmoni.
    Under begravningen är han där och ser efter er och även om ni är väldigt ledsna.
    På andra sidan är han inte dement längre, han är i en 30-årings frisk kropp men om han visar sig för er så visar han sig så som ni är vana vid honom.
    Han dog inte ensam, han blev mött i ljuset av någon han känner, sin Mamma och Pappa.

    Ingen är ensam när de dör, de får alltid sällskap oavsett om någon finns vid deras dödsbädd eller inte.

Liknande trådar

  1. och morfar...
    By FinlandsSofia in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 21:19
  2. Morfar kan!
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 09:16
  3. Ss:s morfar!!!!
    By Arg & ledsen in forum Styvfamiljer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 23:02
  4. H är hos morfar
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 18:59
  5. morfar
    By -jenna- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 22:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar