Äntligen lite aktivitet!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Äntligen lite aktivitet!

    Vad roligt att det är lite mer aktivitet här igen, det har inte hänt så ruskigt mycket här på ett tag nu ju!



    Jag vet inte med er andra, men för egen del har det känts mycket och jobbigt med den "nya vardagen" och jag har kämpat på med förskola, jobb, stress och värk.... Men nu känns det som att saker så smått börjar falla på plats och jag sakteligen börjar vänja mig vid allt det här nya... och med det lite mer ork att skriva här också!

    Hoppas ni har det bra bland fallande höstlöv!
    Lycklig och stolt mamma till Emilia född 20:e maj 2009
  2. 1
    Äntligen lite aktivitet! Vad roligt att det är lite mer aktivitet här igen, det har inte hänt så ruskigt mycket här på ett tag nu ju!



    Jag vet inte med er andra, men för egen del har det känts mycket och jobbigt med den "nya vardagen" och jag har kämpat på med förskola, jobb, stress och värk.... Men nu känns det som att saker så smått börjar falla på plats och jag sakteligen börjar vänja mig vid allt det här nya... och med det lite mer ork att skriva här också!

    Hoppas ni har det bra bland fallande höstlöv!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    håller med dig det har varit tyst ett tag, men man börjar väl vänja sig i dom nya rutinerna så kanske det blir lite mera fart här nu
  4. 2
    håller med dig det har varit tyst ett tag, men man börjar väl vänja sig i dom nya rutinerna så kanske det blir lite mera fart här nu
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Halloj! Ja man har ju fullt upp med mycket så man hinner knappt logga in här. Jag läser inläggen men orkar nästan inte skriva så mycket själv. Jag håller även till i gravidforumet då jag ska ha barn i mars.

    Man får väl rycka upp sig och vara mer aktiv.
  6. 3
    Halloj! Ja man har ju fullt upp med mycket så man hinner knappt logga in här. Jag läser inläggen men orkar nästan inte skriva så mycket själv. Jag håller även till i gravidforumet då jag ska ha barn i mars.

    Man får väl rycka upp sig och vara mer aktiv.

Liknande trådar

  1. lite aktivitet
    By mussimi in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 16:41
  2. Hu va lite aktivitet här!!!:(
    By Anonym in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-03, 20:44
  3. Lite aktivitet..
    By ruffa in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 17:01
  4. Lite aktivitet
    By compax in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 09:50
  5. Lite aktivitet...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar