Jaaa!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Jaaa!

    Tänk vad glad man kan bli för en flytning! Ursäkta informationen, men äl-flytning idag måste betyda att det snart blir utslag på äl-stickan!

    Nu ska jag bara fundera på hur jag ska lyckas hinna bli tillräckligt frisk för att kunna övertyga mannen om att mysa - han är dels lite väl överbeskyddande när jag är sjuk (sötisen förmanade mig att ta det lugnt och vila heeela dagen) och sen vill han ju inte riskera att bli smittad heller.

    Vill ju för allt i världen inte missa chansen denna månad, så jag försöker uppbåda all viljestyrka till att bli frisk NU!!!

    Hoppas ni gör er en fin dag alla goa! Kram!
    fd Hemliga Busan är nu rätt och slätt Busan!

    www.busansbravader.blogspot.com
    www.alskadeunderbaraliv.blogspot.com

  2. 1
    Jaaa! Tänk vad glad man kan bli för en flytning! Ursäkta informationen, men äl-flytning idag måste betyda att det snart blir utslag på äl-stickan!

    Nu ska jag bara fundera på hur jag ska lyckas hinna bli tillräckligt frisk för att kunna övertyga mannen om att mysa - han är dels lite väl överbeskyddande när jag är sjuk (sötisen förmanade mig att ta det lugnt och vila heeela dagen) och sen vill han ju inte riskera att bli smittad heller.

    Vill ju för allt i världen inte missa chansen denna månad, så jag försöker uppbåda all viljestyrka till att bli frisk NU!!!

    Hoppas ni gör er en fin dag alla goa! Kram!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Härligt! Nu blir det åka av i Bus-huset
    I med lite nässpray och raffiga kläder så ska du se att mannen vill para sig med dig
    Lycka till
  4. 2
    Härligt! Nu blir det åka av i Bus-huset
    I med lite nässpray och raffiga kläder så ska du se att mannen vill para sig med dig
    Lycka till
  5. Tjock2010
    #3
    Du vilar väl nu?! Varmt te, vinväger, nässköljning, whiskey och lite standard medicin, testa rubbet för nu ska du ju vara frisk till romatiska helgen.

    Annars kommer du nog kunna övertala gubben ändå
  6. 3
    Du vilar väl nu?! Varmt te, vinväger, nässköljning, whiskey och lite standard medicin, testa rubbet för nu ska du ju vara frisk till romatiska helgen.

    Annars kommer du nog kunna övertala gubben ändå
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Haha! "åka av i Bus-huset" - den var bra! För tillfället är jag inte särskilt raffig... flottigt hår och mysbrallor - måste nog ta en tur i duschen och fixa till mig lite om det ska bli nåt...

    Själv får du väl välkomna mannen på dörrmattan när han kommer - du kan ju inte missa äl nr 2 denna månad! Vem vet - kanske blir tvillingar, med en vecka emellan.
  8. 4
    Haha! "åka av i Bus-huset" - den var bra! För tillfället är jag inte särskilt raffig... flottigt hår och mysbrallor - måste nog ta en tur i duschen och fixa till mig lite om det ska bli nåt...

    Själv får du väl välkomna mannen på dörrmattan när han kommer - du kan ju inte missa äl nr 2 denna månad! Vem vet - kanske blir tvillingar, med en vecka emellan.
  9. Medlem sedan
    Nov 2009
    #5
    Jag vilar. Latar mig riktigt bra om jag får säga det själv. Har avverkat två koppar varmt citronvatten, ett glas hempressad juice med - håll i er nu - ingefära, citron, rödbeta och äpplen! Det borde göra susen.

    Någon nässköljning har jag inte gjort, men den hoppar jag tror jag. Whiskey är ju vidrigt, men jag är beredd att offra mig för den goda sakens skull. Föresten - funkar baileys? Det är den enda whiskey jag gillar... Guess not.

    Kram!
  10. 5
    Jag vilar. Latar mig riktigt bra om jag får säga det själv. Har avverkat två koppar varmt citronvatten, ett glas hempressad juice med - håll i er nu - ingefära, citron, rödbeta och äpplen! Det borde göra susen.

    Någon nässköljning har jag inte gjort, men den hoppar jag tror jag. Whiskey är ju vidrigt, men jag är beredd att offra mig för den goda sakens skull. Föresten - funkar baileys? Det är den enda whiskey jag gillar... Guess not.

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6

    Gött!

    Klart det ska bli åka av nu! Krya på dig!
    Och du....sex höjer ju endorfiner och hjälper tillfrisknandet på traven...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  12. 6
    Gött! Klart det ska bli åka av nu! Krya på dig!
    Och du....sex höjer ju endorfiner och hjälper tillfrisknandet på traven...
  13. Medlem sedan
    Nov 2009
    #7
    Just det! Haha! Där sa du något! Maken brukar ju föreslå mys som kryapåsigkur ibland - det ska jag påminna honom om ifall han skulle konstra ikväll.
  14. 7
    Just det! Haha! Där sa du något! Maken brukar ju föreslå mys som kryapåsigkur ibland - det ska jag påminna honom om ifall han skulle konstra ikväll.
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    ha ha ja me samma! kul att vi verkar ligga lika i cykeln !
  16. 8
    ha ha ja me samma! kul att vi verkar ligga lika i cykeln !
  17. Medlem sedan
    Nov 2009
    #9
    Yes! Nu kör vi så det blir fartränder i madrassen!
  18. 9
    Yes! Nu kör vi så det blir fartränder i madrassen!

Liknande trådar

  1. JAAA!!! Nu är vi med hus!
    By Busan! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 17:03
  2. Jaaa!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 22:03
  3. JAAA!
    By ElsaB in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 15:39
  4. Jaaa!!!
    By lena m 3 barn in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 20:27
  5. jaaa!!!
    By lilla mamman in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar