Min prins
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Min prins

    sov jättebra inatt! Gud vad konstigt. Allt jag behövde göra var att gnälla som sjutton inne på ett forum, haha. Han kanske kände på sig att mamma var helt slut

    Han somnade prick 20. vaknade till vid 23 men somnade om snabbt med nappen. Vaknade sedan 02 och då var det räserbajs som vanligt med blöjbyte och mat. Tog ca 20 minuter sen somnade han om. Sen vaknade han inte förrän 07:15 och åt lite, för att sedan somna om och sova till 8:30! Har aldrig hänt förut att han sovit så länge.

    Känner mig mycket piggare idag och har till å med orkat städa golven i hela huset samt badrummet.
    Allt är förlåtet Leo, även om det bara var för en natt!
    Tjohoooooo!
  2. 1
    Min prins sov jättebra inatt! Gud vad konstigt. Allt jag behövde göra var att gnälla som sjutton inne på ett forum, haha. Han kanske kände på sig att mamma var helt slut

    Han somnade prick 20. vaknade till vid 23 men somnade om snabbt med nappen. Vaknade sedan 02 och då var det räserbajs som vanligt med blöjbyte och mat. Tog ca 20 minuter sen somnade han om. Sen vaknade han inte förrän 07:15 och åt lite, för att sedan somna om och sova till 8:30! Har aldrig hänt förut att han sovit så länge.

    Känner mig mycket piggare idag och har till å med orkat städa golven i hela huset samt badrummet.
    Allt är förlåtet Leo, även om det bara var för en natt!
    Tjohoooooo!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    glöm min fråga där nere, missade ju detta inlägg. så skönt att ni fick sova, är du väl värd. visst känns det konstigt att sova bra en hel natt, man blir som en ny människa. vi hade också en bra natt fastän vi gick upp 6.15 här imorse. orkade såå mycket mer o man blir framförallt gladare. hoppas det håller i sig nu för er. kram
  4. 2
    glöm min fråga där nere, missade ju detta inlägg. så skönt att ni fick sova, är du väl värd. visst känns det konstigt att sova bra en hel natt, man blir som en ny människa. vi hade också en bra natt fastän vi gick upp 6.15 här imorse. orkade såå mycket mer o man blir framförallt gladare. hoppas det håller i sig nu för er. kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Tack, men jag vågar inte hoppas på fler såna bra nätter på ett tag. Men visst blir man som en ny människa! Herregud vilken skillnad!
    Leo har sovit en omgång mindre idag, bara 2x40 minuter, men det gör ju inget när man är pigg själv. Han har alltså hoppat över middagsvilan kan man säga, men det verkar funka ändå
    Han får hellre sova på nätterna!
  6. 3
    Tack, men jag vågar inte hoppas på fler såna bra nätter på ett tag. Men visst blir man som en ny människa! Herregud vilken skillnad!
    Leo har sovit en omgång mindre idag, bara 2x40 minuter, men det gör ju inget när man är pigg själv. Han har alltså hoppat över middagsvilan kan man säga, men det verkar funka ändå
    Han får hellre sova på nätterna!
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Åh vad gott! Hoppas på fler bra nätter för er!
  8. 4
    Åh vad gott! Hoppas på fler bra nätter för er!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Åh, vad skönt för dig! Tänk vad lite sömn kan göra för humöret.
  10. 5
    Åh, vad skönt för dig! Tänk vad lite sömn kan göra för humöret.

Liknande trådar

  1. Nu e prins-bus här ;-))
    By cordiva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-03, 17:14
  2. En prins!
    By Ninis27 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 21:29
  3. Prins Max 3 år!
    By Leone med Max & Moa in forum _03 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 22:04
  4. Prins Max 3 år!
    By Leone med Max & Moa in forum _02 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 21:36
  5. Så söt han är min prins...
    By Ellie m nr 2 6/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 08:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar