Fina, fina vänner...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Fina, fina vänner...

    ... ska jag träffa idag. Det ska bli jätteroligt, och förmodligen fantastiskt god mat med. Men framför allt fina, fina människor som gillar mig som jag är och som inte störs av att jag mitt i festen avviker en stund för att få lugn och tystnad.

    Sedan är jag lite sorgsen för att jag i veckan träffat min bror med familj för sista gången på länge, länge. På tisdag flyttar han utomlands och räknar med att bli borta några år. Nästa sommar kommer han hem ett par veckor, men fram till dess får vi kommunicera via fb och skype.

    Men mest är det bra. Jag tänker ha en riktigt fin helg och hoppas att alla ni kommer att ha detsamma.
  2. 1
    Fina, fina vänner... ... ska jag träffa idag. Det ska bli jätteroligt, och förmodligen fantastiskt god mat med. Men framför allt fina, fina människor som gillar mig som jag är och som inte störs av att jag mitt i festen avviker en stund för att få lugn och tystnad.

    Sedan är jag lite sorgsen för att jag i veckan träffat min bror med familj för sista gången på länge, länge. På tisdag flyttar han utomlands och räknar med att bli borta några år. Nästa sommar kommer han hem ett par veckor, men fram till dess får vi kommunicera via fb och skype.

    Men mest är det bra. Jag tänker ha en riktigt fin helg och hoppas att alla ni kommer att ha detsamma.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Härligt med så fina vänner. Lyckos dig. Själv är jag glad om någon ens kommer ihåg att jag finns.
    Folk blir bortbjudna mern aldrig vi. Vi sitter hemma hela helgerna. Om inte grannbarnen ringer på och väcker oss förståss.
  4. 2
    Härligt med så fina vänner. Lyckos dig. Själv är jag glad om någon ens kommer ihåg att jag finns.
    Folk blir bortbjudna mern aldrig vi. Vi sitter hemma hela helgerna. Om inte grannbarnen ringer på och väcker oss förståss.
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Det låter fint. Så viktigt att ha vänner som är accepterande!

    Och åh vad jag skulle sakna mina systrar om de flyttade långt bort...
    Men du kan väl passa på att resa själv och hälsa på honom? Då får du ju semester m gratis boende Någon nytta skall man väl ha av att syskonen bor utomlands
  6. 3
    Det låter fint. Så viktigt att ha vänner som är accepterande!

    Och åh vad jag skulle sakna mina systrar om de flyttade långt bort...
    Men du kan väl passa på att resa själv och hälsa på honom? Då får du ju semester m gratis boende Någon nytta skall man väl ha av att syskonen bor utomlands

Liknande trådar

  1. fina och mindre fina arbeten
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 17:00
  2. Vilka fina bilder på fina barn...
    By Minks in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 15:08
  3. Tack alla, rara fina vänner
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 00:33
  4. Hej fina vänner!
    By katwah in forum Känsliga snack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 07:49
  5. Tack, alla fina vänner!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar