Vad ska jag tro?!
Abort
  1. Anonym
    #1

    Vad ska jag tro?!

    Gjorde steg två i medicinsk abort i torsdags. Jag hade rejält ont i magen hela dagen. Det tog väldig tid innan det tog fart, sen kom det mkt(!) mindre blod än jag föreställt mig...sedan dess har jag blött, men absolut inte mer än vid vanlig mens...

    Kan det vara så att allt inte kommit ut?
    Vad händer då?
    Kan det vara så att jag ändå blött tillräckligt?

    Igår högg det hela dagen på ett jobbigt sätt nere i buken...undrar vad som pågår.

    Fick riktig black out igår kväll när jag la mig, min sambo vill egentligen ha det här barnet, han har inga egna. För mig har det hela tiden varit klart att jag inte varit sugen på fler, har två sedan innan och hade det superjobbigt när de var bebisar.

    Detta är sorg, men mest rädsla för att jag ska förlora honom. Nu vet han ju hur fantastiskt det känns att ha något som växer som kommer från honom själv...

    Jobbigt och oroligt läge.
  2. 1
    Vad ska jag tro?! Gjorde steg två i medicinsk abort i torsdags. Jag hade rejält ont i magen hela dagen. Det tog väldig tid innan det tog fart, sen kom det mkt(!) mindre blod än jag föreställt mig...sedan dess har jag blött, men absolut inte mer än vid vanlig mens...

    Kan det vara så att allt inte kommit ut?
    Vad händer då?
    Kan det vara så att jag ändå blött tillräckligt?

    Igår högg det hela dagen på ett jobbigt sätt nere i buken...undrar vad som pågår.

    Fick riktig black out igår kväll när jag la mig, min sambo vill egentligen ha det här barnet, han har inga egna. För mig har det hela tiden varit klart att jag inte varit sugen på fler, har två sedan innan och hade det superjobbigt när de var bebisar.

    Detta är sorg, men mest rädsla för att jag ska förlora honom. Nu vet han ju hur fantastiskt det känns att ha något som växer som kommer från honom själv...

    Jobbigt och oroligt läge.
  3. Anonym (TS)
    #2
    Kunde aldrig föreställa mig att jag skulle sakna känslan av graviditeten så påtagligt. Saknar känslan att vara välsignad och unik för min sambo tror jag. Varför ska han stanna hos mig nu?

    Funderar nu på om jag inte kommer att få ett barn inom ett par år iaf....om jag kan....eller så är jag bara sorgsen och vilsen....
  4. 2
    Kunde aldrig föreställa mig att jag skulle sakna känslan av graviditeten så påtagligt. Saknar känslan att vara välsignad och unik för min sambo tror jag. Varför ska han stanna hos mig nu?

    Funderar nu på om jag inte kommer att få ett barn inom ett par år iaf....om jag kan....eller så är jag bara sorgsen och vilsen....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar