9 år på allt för föräldrar!!
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    9 år på allt för föräldrar!!

    Nu i dagarna har jag varit medlem här på allt för föräldrar i nio år! Numera går jag väl in mer sporadiskt skall jag erkänna (har fejjan). ;-)

    Jag var relativt "nygravid" med Freja när jag hittade hit första gången. Hade tusen och åter tusen frågor om graviditet mm. ;-) Jag fick så många bra svar, och ett slags "vänner" här inne. :-) När jag sedan väntade andra barnet (Tuva född okt -05) hoppas jag att jag kunde hjälpa i alla fall några "nygravida" med svar på alla undringar. ;-)

    Visste inget om "forum" etc, och det VAR nog ganska nytt då tror jag! Nu är det ju så superinne med fb, bloggar och forum etc. Känns som att man har varit med om en rolig tid i vårt realtivt nya "tjugonde århundrade"! :-) Och roligare häftigare lär det väl bli! :-)

    Kram till er! :-)

    Christina mamma till Freja och Tuva
    Christina, mamma till Freja maj-02 och Tuva okt-05
  2. 1
    9 år på allt för föräldrar!! Nu i dagarna har jag varit medlem här på allt för föräldrar i nio år! Numera går jag väl in mer sporadiskt skall jag erkänna (har fejjan). ;-)

    Jag var relativt "nygravid" med Freja när jag hittade hit första gången. Hade tusen och åter tusen frågor om graviditet mm. ;-) Jag fick så många bra svar, och ett slags "vänner" här inne. :-) När jag sedan väntade andra barnet (Tuva född okt -05) hoppas jag att jag kunde hjälpa i alla fall några "nygravida" med svar på alla undringar. ;-)

    Visste inget om "forum" etc, och det VAR nog ganska nytt då tror jag! Nu är det ju så superinne med fb, bloggar och forum etc. Känns som att man har varit med om en rolig tid i vårt realtivt nya "tjugonde århundrade"! :-) Och roligare häftigare lär det väl bli! :-)

    Kram till er! :-)

    Christina mamma till Freja och Tuva
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Samma här

    Fast för mig var det tredje barnet jag väntade, så jag var nog mer svarare än frågare. Kul var det i alla fall. Håller med om att det blir mer sporadiskt. På de andra sidorna är det knappt någon alls som skriver (95, 98 och höstbarn 01), här är det mest aktivitet av de sidor jag tittar in på, även om det blir glesare hör med.
  4. 2
    Samma här Fast för mig var det tredje barnet jag väntade, så jag var nog mer svarare än frågare. Kul var det i alla fall. Håller med om att det blir mer sporadiskt. På de andra sidorna är det knappt någon alls som skriver (95, 98 och höstbarn 01), här är det mest aktivitet av de sidor jag tittar in på, även om det blir glesare hör med.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    11 år har jag visst varit medlem! Blev medlem i sept. -99. Fick första barnet maj -00. Numera kikar jag bara in här, på barnkläder ibland och på våra barn -00 som precis i dagarna börjat leva igen! iaf. för ett tag.
  6. 3
    11 år har jag visst varit medlem! Blev medlem i sept. -99. Fick första barnet maj -00. Numera kikar jag bara in här, på barnkläder ibland och på våra barn -00 som precis i dagarna börjat leva igen! iaf. för ett tag.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Visst är utvecklingen enorm! Jag är inte så mkt på fb, men Pluttens aff-grupp har flyttat dit, så till slut fick jag ju regga mig. Har dock inte fattat hur fb funkar i övrigt faktiskt, hittar inte ens lokalradiostationens sida :O
    Men jag trivs här på Aff o kollade nu att jag varit med i 7,5 år ungefär. Hamnade här via länkar på ämnet "döda barn" när vår förstfödde dött o jag fått Storebror. Så Tösens graviditet var den första jag delade med andra här på Aff. Saknar många av dem som var med då. Nu är det ju fortfarande rätt aktivt på Lillflisan ankomstgrupp, som tur är!
  8. 4
    Visst är utvecklingen enorm! Jag är inte så mkt på fb, men Pluttens aff-grupp har flyttat dit, så till slut fick jag ju regga mig. Har dock inte fattat hur fb funkar i övrigt faktiskt, hittar inte ens lokalradiostationens sida :O
    Men jag trivs här på Aff o kollade nu att jag varit med i 7,5 år ungefär. Hamnade här via länkar på ämnet "döda barn" när vår förstfödde dött o jag fått Storebror. Så Tösens graviditet var den första jag delade med andra här på Aff. Saknar många av dem som var med då. Nu är det ju fortfarande rätt aktivt på Lillflisan ankomstgrupp, som tur är!
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    7 år blir det här. Min första grupp var "planera för barn", det känns verkligen avlägset nu. På senare år tittar jag mest runt då och då, skriver lite här och på storasysters grupp. Men mycket bra har jag lärt mig här.
    Kram till alla läsare här.
  10. 5
    7 år blir det här. Min första grupp var "planera för barn", det känns verkligen avlägset nu. På senare år tittar jag mest runt då och då, skriver lite här och på storasysters grupp. Men mycket bra har jag lärt mig här.
    Kram till alla läsare här.

Liknande trådar

  1. 9 år på allt för föräldrar!!!
    By lannagirl in forum _02 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-03, 09:13
  2. Ny på allt om föräldrar
    By doftaros in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 10:28
  3. allt för föräldrar
    By carolinelundin in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 16:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar