knöl efter vaccin?
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    knöl efter vaccin?

    Imorgon är det 2 veckor sedan Linn fick 5 månadersvaccinet men hon har fortfarande kvar den hårda knöl hon fick av ena sprutan.. Den är stor som en ärta ungefär och hård (som sagt). Någon annan som fått så?
  2. 1
    knöl efter vaccin? Imorgon är det 2 veckor sedan Linn fick 5 månadersvaccinet men hon har fortfarande kvar den hårda knöl hon fick av ena sprutan.. Den är stor som en ärta ungefär och hård (som sagt). Någon annan som fått så?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Ingen aning Morris ska få sin andra spruta på onsdag - jag kan avrapportera om tre veckor. ;-)


    Åza m Wilda o Morris
  4. 2
    Ingen aning Morris ska få sin andra spruta på onsdag - jag kan avrapportera om tre veckor. ;-)


    Åza m Wilda o Morris
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Hehe Ja , jag kanske skulle frågat i aprilgruppen där fler hunnit ta omgång två av vaccinet... Om den inte försvunnit tills dess får jag fråga på bvc på sex-månaderskontrollen. Är ju bara knappa två veckor dit!
  6. 3
    Hehe Ja , jag kanske skulle frågat i aprilgruppen där fler hunnit ta omgång två av vaccinet... Om den inte försvunnit tills dess får jag fråga på bvc på sex-månaderskontrollen. Är ju bara knappa två veckor dit!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Astrid fick en hård knöl efter första sprutan. Det tog nog 1-2 veckor innan den försvann. Hoppas Linns knöl försvinner oxå!
  8. 4
    Astrid fick en hård knöl efter första sprutan. Det tog nog 1-2 veckor innan den försvann. Hoppas Linns knöl försvinner oxå!
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Vad skönt att höra att den varit kvar ett tag på Astrid också - då är det säkert som det ska även om det nu gått 2,5 vecka...

    Hur är det med er? Full rulle? Jag har haft sonen hemma med feber två dagar så det blev en lugn vecka, annars är vi ute och flänger mycket jag och Linn när de stora är på dagis
  10. 5
    Vad skönt att höra att den varit kvar ett tag på Astrid också - då är det säkert som det ska även om det nu gått 2,5 vecka...

    Hur är det med er? Full rulle? Jag har haft sonen hemma med feber två dagar så det blev en lugn vecka, annars är vi ute och flänger mycket jag och Linn när de stora är på dagis
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Vi har oxå haft en feberkille hemma två dagar denna vecka... Men annars blir det mycket fika, promenera och reseplanera. Vi åker till Bangkok 1 december och blir borta 3 månader!! Jag har även hunnit med att jobba en del, även om jag inte "skulle" jobba under denna föräldraledigheten... Tiden bara flyger iväg, känns lite galet att våra små snart är ett halvt år gamla.

    Fika snart?
  12. 6
    Vi har oxå haft en feberkille hemma två dagar denna vecka... Men annars blir det mycket fika, promenera och reseplanera. Vi åker till Bangkok 1 december och blir borta 3 månader!! Jag har även hunnit med att jobba en del, även om jag inte "skulle" jobba under denna föräldraledigheten... Tiden bara flyger iväg, känns lite galet att våra små snart är ett halvt år gamla.

    Fika snart?
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Ja det känns helt galet att det redan gtt 6 månader! Snart springer de omkring

    Fikar gärna. Får se till att hinna med det innan 1 december då! När kan du?
  14. 7
    Ja det känns helt galet att det redan gtt 6 månader! Snart springer de omkring

    Fikar gärna. Får se till att hinna med det innan 1 december då! När kan du?

Liknande trådar

  1. Biverkningar efter mpr-vaccin
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 11:56
  2. Knöl efter ormbett? hunds öronsnibb
    By Cinnamie in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 13:48
  3. Vilken kväll/natt det blev efter vaccin
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 12:25
  4. Knöl på bröstbenet efter op?
    By Sussanna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 21:10
  5. HUR sjuk efter vaccin?
    By sarah m max o julia in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar