Var bor ni?
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Var bor ni?

    Tänkte att det kunde vara kul att höra var alla bor någonstans!

    Själv bor jag på en gård på landet, ett par mil utanför Varberg
  2. 1
    Var bor ni? Tänkte att det kunde vara kul att höra var alla bor någonstans!

    Själv bor jag på en gård på landet, ett par mil utanför Varberg
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Några mil utanför Göteborg
  4. 2
    Några mil utanför Göteborg
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Jag bor i villa i ett litet samhälle som heter Storvik. Det ligger 1,5 mil från Sandviken, 4 mil väster om Gävle.
  6. 3
    Jag bor i villa i ett litet samhälle som heter Storvik. Det ligger 1,5 mil från Sandviken, 4 mil väster om Gävle.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    På Gotland bor vi! Men vi har planer på att flytta till Dalarna i några år. Vill ha några år "hemma" känner jag (uppväxt där), men vi får se hur smidigt det blir att flytta mitt i nyföddhetstiden. Huset ska hyras ut, och RENSAS ut och allt som hör till.. *pust*
  8. 4
    På Gotland bor vi! Men vi har planer på att flytta till Dalarna i några år. Vill ha några år "hemma" känner jag (uppväxt där), men vi får se hur smidigt det blir att flytta mitt i nyföddhetstiden. Huset ska hyras ut, och RENSAS ut och allt som hör till.. *pust*
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Då bor du inte långt från dit vi tänkt flytta om allt går väl - Stjärnsund!
  10. 5
    Då bor du inte långt från dit vi tänkt flytta om allt går väl - Stjärnsund!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Vi bor i Umeå, skulle gärna flytta till en villa någonstans utanför stan i framtiden. Måste bara bli stor och utbilda mig klart först
  12. 6
    Vi bor i Umeå, skulle gärna flytta till en villa någonstans utanför stan i framtiden. Måste bara bli stor och utbilda mig klart först
  13. Medlem sedan
    Sep 2010
    #7
    aha, va kul! :-)
  14. 7
    aha, va kul! :-)
  15. Medlem sedan
    May 1999
    #8

    Jag bor i Kalmar...

    i några veckor till bor vi i hyreslägenhet, i slutet på november flyttar vi till nybyggt hus. Ska bli helt fantastiskt!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  16. 8
    Jag bor i Kalmar... i några veckor till bor vi i hyreslägenhet, i slutet på november flyttar vi till nybyggt hus. Ska bli helt fantastiskt!
  17. Stigge, v8
    #9
    Där bor min mans familj, så där är vi några gånger om året. Speciellt på vintern är det helt fantastiskt när man är van vid brun storstadssnö
  18. 9
    Där bor min mans familj, så där är vi några gånger om året. Speciellt på vintern är det helt fantastiskt när man är van vid brun storstadssnö
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10
    Också några bil utanför Göteborg, i Alingsås. Inflyttad dock, ursprungligen från Kinna. Hemvänd efter några år utomlands och några år i Göteborg.
  20. 10
    Också några bil utanför Göteborg, i Alingsås. Inflyttad dock, ursprungligen från Kinna. Hemvänd efter några år utomlands och några år i Göteborg.
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    Några bil? Några mil menar jag.
  22. 11
    Några bil? Några mil menar jag.
  23. Medlem sedan
    Sep 2009
    #12
    Vi bor i hus i en liiten kyrkby ett par mil utanför Malmö. Flyttade hit i somras från Malmö och stortrivs! Aldrig mera storstadsbo!
  24. 12
    Vi bor i hus i en liiten kyrkby ett par mil utanför Malmö. Flyttade hit i somras från Malmö och stortrivs! Aldrig mera storstadsbo!
  25. Medlem sedan
    Apr 2005
    #13
    Stockholm. Vi försöker just nu hitta en större lägenhet, bor i en trea nu...
  26. 13
    Stockholm. Vi försöker just nu hitta en större lägenhet, bor i en trea nu...
  27. Medlem sedan
    Apr 2009
    #14
    Bor i centrala Stockholm. Trivs, men det blir nog hus i ganska snar framtid. Funderar på Nacka utanför Stockholm.
  28. 14
    Bor i centrala Stockholm. Trivs, men det blir nog hus i ganska snar framtid. Funderar på Nacka utanför Stockholm.
  29. Medlem sedan
    Nov 2002
    #15
    Vi bor i ett hus på landet utanför Ängelholm med vår hund o våra 3 katter.
  30. 15
    Vi bor i ett hus på landet utanför Ängelholm med vår hund o våra 3 katter.
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16
    Vi bor i Umeå ( men jag är uppvuxen i Åkersberga).
  32. 16
    Vi bor i Umeå ( men jag är uppvuxen i Åkersberga).
  33. Medlem sedan
    Mar 2002
    #17
    Också några bil utanför Göteborg, i Alingsås. Inflyttad dock, ursprungligen från Kinna. Hemvänd efter några år utomlands och några år i Göteborg.
    Jag är i A-sås nu. Sitter på First Hotel Grand... Kurs med jobbet idag & imorgon
  34. 17
    Också några bil utanför Göteborg, i Alingsås. Inflyttad dock, ursprungligen från Kinna. Hemvänd efter några år utomlands och några år i Göteborg.
    Jag är i A-sås nu. Sitter på First Hotel Grand... Kurs med jobbet idag & imorgon
  35. Medlem sedan
    Oct 2010
    #18
    Stockholm i hus
  36. 18
    Stockholm i hus
  37. Medlem sedan
    May 2009
    #19
    bor i hus i Sthlmsområdet.
  38. 19
    bor i hus i Sthlmsområdet.
  39. Medlem sedan
    Jan 2008
    #20
    Jag bor en bit utanför Jönköping I en liiiiten by
  40. 20
    Jag bor en bit utanför Jönköping I en liiiiten by
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar