helt ledig, helt skumt!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    helt ledig, helt skumt!

    Jag har absolut ingenting inbokat, absolut ingenting att göra förutom att ställa in två glas i diskmaskinen fram tills kl 2. städat är det redan, sonen på dagis, alla papper fixade igår, tvätten inför tvättstugan idag är redan sorterad, hundarna har fått sin långpromenad och nu då? tja inte en aning, legat här i sängen bekvämt nermyst minst en timme redan. Känns helt sjukt att inte ha något o göra, bara ligga här o rulla tummarna o lalalaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaa!!
    Känner mig en aning rastlös samtidigt som det är så skönt
  2. 1
    helt ledig, helt skumt! Jag har absolut ingenting inbokat, absolut ingenting att göra förutom att ställa in två glas i diskmaskinen fram tills kl 2. städat är det redan, sonen på dagis, alla papper fixade igår, tvätten inför tvättstugan idag är redan sorterad, hundarna har fått sin långpromenad och nu då? tja inte en aning, legat här i sängen bekvämt nermyst minst en timme redan. Känns helt sjukt att inte ha något o göra, bara ligga här o rulla tummarna o lalalaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaa!!
    Känner mig en aning rastlös samtidigt som det är så skönt
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    nä nu ger jag upp detta slöandet o går o frostar av frysen istället
  4. 2
    nä nu ger jag upp detta slöandet o går o frostar av frysen istället
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    *S* Jag brukade känna mig rastlös också, numera med 4 barn passar jag på att bara sitta rakt upp och ner och glo liksom..

    Egentligen borde jag ta tag i att städa ur barnens garderober, men jag valde att bara sitta här nu när lillprinsen sover.
  6. 3
    *S* Jag brukade känna mig rastlös också, numera med 4 barn passar jag på att bara sitta rakt upp och ner och glo liksom..

    Egentligen borde jag ta tag i att städa ur barnens garderober, men jag valde att bara sitta här nu när lillprinsen sover.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Surfa, sov, titta på en bra serie, läs en bra bok! Eller, såna aktiviteter kanske är för gamlingar som mig?! *fniss*
  8. 4
    Surfa, sov, titta på en bra serie, läs en bra bok! Eller, såna aktiviteter kanske är för gamlingar som mig?! *fniss*
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Men 4barn har man all rätt att slå sig ner och andas ut i mellan och göra absolut ingenting Jag har frysen på avfrostning nu och ska strax börja med lite lunch
  10. 5
    Men 4barn har man all rätt att slå sig ner och andas ut i mellan och göra absolut ingenting Jag har frysen på avfrostning nu och ska strax börja med lite lunch
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Ska strax kolla en serie nä jag värmt på lunchen! Men trååååååkigt har jag
  12. 6
    Ska strax kolla en serie nä jag värmt på lunchen! Men trååååååkigt har jag

Liknande trådar

  1. skumt, slump, helt rätt?
    By CarolineSundsvall in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-16, 15:47
  2. helt slut fast jag är ledig
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 20:01
  3. Då var man äntligen helt ledig...
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 08:39
  4. Detta känns helt skumt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-06-20, 16:55
  5. Är ni helt ledig under inskolning?
    By Pe in forum Föräldraledighet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar