Äta isbitar?
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Äta isbitar?

    Är det nån mer som käkar is som en galning? Eller det är bara jag? Haha Helt galen i dem!
    ♥ Lilly o Pluppen ♥
  2. 1
    Äta isbitar? Är det nån mer som käkar is som en galning? Eller det är bara jag? Haha Helt galen i dem!
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Nej tyvärr, för mina tänder ilar så när jag äte, däremot så dricker jag massor med isvatten och issaft just nu... Är törstig hela tiden... Is är gott annars!
  4. 2
    Nej tyvärr, för mina tänder ilar så när jag äte, däremot så dricker jag massor med isvatten och issaft just nu... Är törstig hela tiden... Is är gott annars!
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Inte jag, men är väldigt törstig hela tiden. Vad mycket knasigt graviditeterna för med sig
  6. 3
    Inte jag, men är väldigt törstig hela tiden. Vad mycket knasigt graviditeterna för med sig
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Jag äter ofta isbitar..det är så gott. Törstig är jag konstant också. vet inte hur mycket vatten, mjölk och juice jag häller i mig per dag. En 1,5 liters mjölk går åt per dag i alla fall. Det kan inte vara speciellt normalt
  8. 4
    Jag äter ofta isbitar..det är så gott. Törstig är jag konstant också. vet inte hur mycket vatten, mjölk och juice jag häller i mig per dag. En 1,5 liters mjölk går åt per dag i alla fall. Det kan inte vara speciellt normalt
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    nää men glass kanske ska testa att äta lite is, har lite hals ont och börjar vara lite less på all glass:P
  10. 5
    nää men glass kanske ska testa att äta lite is, har lite hals ont och börjar vara lite less på all glass:P
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Nä hihi... det är för kallt för mina tänder. Men jag är sugen på isglass och sen är jag törstig hela tiden.
  12. 6
    Nä hihi... det är för kallt för mina tänder. Men jag är sugen på isglass och sen är jag törstig hela tiden.
  13. Medlem sedan
    Mar 2010
    #7

    inte äter is men...

    däremot har is i det mesta jag dricker...
    Hej
    Tjej som bor i Norra Småland.
    Har 3 barn sen innan och ett fjärde på väg .
  14. 7
    inte äter is men... däremot har is i det mesta jag dricker...

Liknande trådar

  1. Frys med isbitar
    By Uttern in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-07-06, 17:48
  2. Frys med isbitar
    By Uttern in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 06:38
  3. Carving på isbitar
    By mallaco in forum _0805 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar