UL och HEREEGUD!!!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    UL och HEREEGUD!!!

    Ja vad ska man säga. Tvillingar. Vi väntar tvillingar!
    Och då har vi ändå varit på ett vul där hon bara såg ett barn Men det var tydligen fel.
    Vilken chock!! Från 3 till 5 barn.
    Har nog inte fattat än.
    Och så blev vi framflyttad ett par dar. Så istället för 19+2 så är det 20+0
    Herregud
  2. 1
    UL och HEREEGUD!!! Ja vad ska man säga. Tvillingar. Vi väntar tvillingar!
    Och då har vi ändå varit på ett vul där hon bara såg ett barn Men det var tydligen fel.
    Vilken chock!! Från 3 till 5 barn.
    Har nog inte fattat än.
    Och så blev vi framflyttad ett par dar. Så istället för 19+2 så är det 20+0
    Herregud
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Men hjälp! Vad skoj! Dubbelgrattis
  4. 2
    Men hjälp! Vad skoj! Dubbelgrattis
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Grattis! Dubbel lycka.
  6. 3
    Grattis! Dubbel lycka.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Ja hjälp!!
    Vi var ju säkra på att det var en. Iof tyckte jag att livmodern var lite väl stor men...
    Efter att vi sett att det var två så skrattade jag och min man hur länge som helst. Inte dumt med 5 barn på 3 grav, då vi redan har tvillingar.
  8. 4
    Ja hjälp!!
    Vi var ju säkra på att det var en. Iof tyckte jag att livmodern var lite väl stor men...
    Efter att vi sett att det var två så skrattade jag och min man hur länge som helst. Inte dumt med 5 barn på 3 grav, då vi redan har tvillingar.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    WOW...GRATTIS! faan va häftigt, sicken jääla suprise
  10. 5
    WOW...GRATTIS! faan va häftigt, sicken jääla suprise
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Ja och dubbelchock
    Lite mer nervös och orolig blev man ju nu
  12. 6
    Ja och dubbelchock
    Lite mer nervös och orolig blev man ju nu
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    ja det blev en riktig suprise! Hjärtat fick lite motion
    Pojkar var det nog också, så vi kommer ha 5 grabbar!
  14. 7
    ja det blev en riktig suprise! Hjärtat fick lite motion
    Pojkar var det nog också, så vi kommer ha 5 grabbar!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Jo, det också såklart. Jag har för första gången INTE drömt om tvillingar, men jag vet ju att det är en där inne enligt senaste två ultaljuden, nu närmast nytt ul nästa vecka..
  16. 8
    Jo, det också såklart. Jag har för första gången INTE drömt om tvillingar, men jag vet ju att det är en där inne enligt senaste två ultaljuden, nu närmast nytt ul nästa vecka..
  17. Medlem sedan
    Feb 2005
    #9

    Grattis

    ..till grabbligan

    Du har ju tränat på tvillingar så det ska säkert gå bra!
  18. 9
    Grattis ..till grabbligan

    Du har ju tränat på tvillingar så det ska säkert gå bra!
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Ja jag hoppas det
    Lite orolig över amningen bara. Gick inte så bra med de andra tvillingarna. (fast det fungerade jättebra med yngsta sonen)
  20. 10
    Ja jag hoppas det
    Lite orolig över amningen bara. Gick inte så bra med de andra tvillingarna. (fast det fungerade jättebra med yngsta sonen)
  21. Medlem sedan
    Jul 2010
    #11
    Grattis Trollmor!! Vad roligt med tvillingar Hoppas att ni hunnit smälta "chocken" och ser fram emot era nya grabbar med glädje.
  22. 11
    Grattis Trollmor!! Vad roligt med tvillingar Hoppas att ni hunnit smälta "chocken" och ser fram emot era nya grabbar med glädje.
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12
    är nog lite i chock än
    Men det känns roligt. Vi har ju gjort detta förr, men aldrig trode jag att vi skulle få tvillingar igen.
  24. 12
    är nog lite i chock än
    Men det känns roligt. Vi har ju gjort detta förr, men aldrig trode jag att vi skulle få tvillingar igen.
  25. Medlem sedan
    Jul 2010
    #13
    Men vad häftigt!! Vilken överraskning, ni som fick ett helt annat besked för ett tag sedan. GRATTIS!!
  26. 13
    Men vad häftigt!! Vilken överraskning, ni som fick ett helt annat besked för ett tag sedan. GRATTIS!!
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Oj!! Dubbelt grattis!!
  28. 14
    Oj!! Dubbelt grattis!!
  29. Medlem sedan
    Aug 2003
    #15
    Ja precis! Bm som utförde Ul blev också riktigt förvånad. Hon fick säga till de som skulle in efter oss att det skulle ta lite längre tid.
    De såg fina ut i alla fall. (inte de som skulle in efter oss, utan barnen )
  30. 15
    Ja precis! Bm som utförde Ul blev också riktigt förvånad. Hon fick säga till de som skulle in efter oss att det skulle ta lite längre tid.
    De såg fina ut i alla fall. (inte de som skulle in efter oss, utan barnen )
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16
    Tacki tack! Blev nog också dubbelt så orolig också
  32. 16
    Tacki tack! Blev nog också dubbelt så orolig också
  33. Medlem sedan
    Aug 2010
    #17
    Haha vilken jäkla överraskning när man dessutom redan fått konstaterat en gång att det är en och inte två!

    Men jättegrattis! Och som sagt, ni har väl koll på läget som varit med om det en gång tidigare!
  34. 17
    Haha vilken jäkla överraskning när man dessutom redan fått konstaterat en gång att det är en och inte två!

    Men jättegrattis! Och som sagt, ni har väl koll på läget som varit med om det en gång tidigare!
  35. Medlem sedan
    Aug 2003
    #18
    En rätt rejäl överrakning
    Hade inte blivit förvånad om de sagt att det var två första gången då livmodern är stor, vilket jag förstår varför nu
  36. 18
    En rätt rejäl överrakning
    Hade inte blivit förvånad om de sagt att det var två första gången då livmodern är stor, vilket jag förstår varför nu
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19
    Wow

    Blir nästan lite avundsjuk... Så häftigt! Vet ni om de tär en- eller tvåäggs?

    GRATTIS!
  38. 19
    Wow

    Blir nästan lite avundsjuk... Så häftigt! Vet ni om de tär en- eller tvåäggs?

    GRATTIS!
  39. Medlem sedan
    Aug 2003
    #20
    Det är det som är lite jobbigt. Det var svårt att se sa bm, om det var en eller tvåäggs. Hade hon som gjorde vul på mig sett att det var tvillingar så hade det varit lättare att se vart hinnorna satt fast men men. Hon lutade åt enäggs och de kommer behandla mig som det tills de vet. Jag tror på tvåäggs då vi redan har tvilingar, som inte är superlika varandra. (tycker vi alltså )
  40. 20
    Det är det som är lite jobbigt. Det var svårt att se sa bm, om det var en eller tvåäggs. Hade hon som gjorde vul på mig sett att det var tvillingar så hade det varit lättare att se vart hinnorna satt fast men men. Hon lutade åt enäggs och de kommer behandla mig som det tills de vet. Jag tror på tvåäggs då vi redan har tvilingar, som inte är superlika varandra. (tycker vi alltså )
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar