Ealina...
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Ealina...

    Hur går det för dig? Hoppas du är inne och föder barn idag..det är inte jag och tror inte jag hinner få en 17 bebis heller... varit på ikea 3timmar och trixat runder resultat= lite slem lite blod och lite sammandragningar...
    känner mig på något sätt mer ok med att gå över tiden idag än igår och tänker absolut inte leka fler trapplekar som sagt fogarna blev lätt massakerade....
    nä nu blir det soffläge film och godis...
    kramar
  2. 1
    Ealina... Hur går det för dig? Hoppas du är inne och föder barn idag..det är inte jag och tror inte jag hinner få en 17 bebis heller... varit på ikea 3timmar och trixat runder resultat= lite slem lite blod och lite sammandragningar...
    känner mig på något sätt mer ok med att gå över tiden idag än igår och tänker absolut inte leka fler trapplekar som sagt fogarna blev lätt massakerade....
    nä nu blir det soffläge film och godis...
    kramar
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Hejhej! Nej, jag är fortfarande hemma.. Morgonen idag började bra med molvärk i ryggen och lite fram. Sedan kom några onda sammandragningar redan vid frukostbordet och jag blev glad och förväntansfull! Men det lugnade sig.. Aargh..

    Hur är det med dig idag? Hände det nåt inatt kanske? Lite slem, lite blod, lite sammandragningar lät ju som en bra smygstart!
  4. 2
    Hejhej! Nej, jag är fortfarande hemma.. Morgonen idag började bra med molvärk i ryggen och lite fram. Sedan kom några onda sammandragningar redan vid frukostbordet och jag blev glad och förväntansfull! Men det lugnade sig.. Aargh..

    Hur är det med dig idag? Hände det nåt inatt kanske? Lite slem, lite blod, lite sammandragningar lät ju som en bra smygstart!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Ahaha! Men var är du nånstans? *hoppas*
  6. 3
    Ahaha! Men var är du nånstans? *hoppas*

Liknande trådar

  1. Alair goes Ealina
    By Ealina in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 08:14
  2. Alair goes Ealina
    By Ealina in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 19:23
  3. Ealina!
    By Mamma I in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar