Sista BM-besöket
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Sista BM-besöket

    Jaha, så var vi klara hos BM och nu får mödravården på sjukhuset ta hand om oss. Om inget händer så ska vi in på samtal och kontroll på torsdag. Är då i 41+0. Jag vill så himla gärna att det ska sätta igång naturligt.......

    Trodde inte jag skulle bli en plussare men här är jag nu (bara 5 dagar över men ändå).

    Kramar till alla magar och bebisar!
  2. 1
    Sista BM-besöket Jaha, så var vi klara hos BM och nu får mödravården på sjukhuset ta hand om oss. Om inget händer så ska vi in på samtal och kontroll på torsdag. Är då i 41+0. Jag vill så himla gärna att det ska sätta igång naturligt.......

    Trodde inte jag skulle bli en plussare men här är jag nu (bara 5 dagar över men ändå).

    Kramar till alla magar och bebisar!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Då hoppas vi att det sätter igång snart! Här går man på kontroll på sjukhuset v 42+0, men senast 42+3 vill de att bebis ska vara ute.

    Med min dotter ringde jag spec mödravården kl 11 men behövde aldrig åka dit. Värkarna startade en halvtimme senare och kl 21 föddes hon!
  4. 2
    Då hoppas vi att det sätter igång snart! Här går man på kontroll på sjukhuset v 42+0, men senast 42+3 vill de att bebis ska vara ute.

    Med min dotter ringde jag spec mödravården kl 11 men behövde aldrig åka dit. Värkarna startade en halvtimme senare och kl 21 föddes hon!

Liknande trådar

  1. Sista BVC-besöket
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 10:48
  2. Sista BM-besöket???
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 14:48
  3. Sista BM besöket
    By annamber in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 19:36
  4. Sista bm besöket
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 18:18
  5. Sista BM-besöket
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar