Gravid???
_1105 Majbarn
  1. <3bebis<3
    #1

    Gravid???

    Testade negativt fredagen 6dagar innan bim och negativt tisdags morgon(bim-2). Skulle ha fått mensen i torsdags men den är sen.Testade igår(bim+5) och det visade http://graviditetstest.blogg.se/?tmp=18064832
    För en bild på testet vad tror ni?
    Har fått två negativa graviditetstest även om de var innan bim tror jag inte att jag är gravid för med mina 4 andra graviditeter(3har slutat i mf) testade jag starkt plus på en av de dagen innan bim.
    Men lite skumt är det, jag har nu i en vecka haft genomskinligt sekret som vid äl ungerfär och nu på morgonarna är jag väldigt blöt och kan nästan tro att jag har fått mens men ne ingen mens utan väldigt mycket sekret och genomskinligt som vid äl. Men jag tror mensen är på väg har molvärk till och från , ont i ryggen,lite stickningar i brösten som kommer och går, väldigt trött och huvudvärk.

    snälla hjälp mig vad ska jag tro?
    Har ni "mensverk fast ni är gravida åh hur sent har ni fått +?
  2. 1
    Gravid??? Testade negativt fredagen 6dagar innan bim och negativt tisdags morgon(bim-2). Skulle ha fått mensen i torsdags men den är sen.Testade igår(bim+5) och det visade http://graviditetstest.blogg.se/?tmp=18064832
    För en bild på testet vad tror ni?
    Har fått två negativa graviditetstest även om de var innan bim tror jag inte att jag är gravid för med mina 4 andra graviditeter(3har slutat i mf) testade jag starkt plus på en av de dagen innan bim.
    Men lite skumt är det, jag har nu i en vecka haft genomskinligt sekret som vid äl ungerfär och nu på morgonarna är jag väldigt blöt och kan nästan tro att jag har fått mens men ne ingen mens utan väldigt mycket sekret och genomskinligt som vid äl. Men jag tror mensen är på väg har molvärk till och från , ont i ryggen,lite stickningar i brösten som kommer och går, väldigt trött och huvudvärk.

    snälla hjälp mig vad ska jag tro?
    Har ni "mensverk fast ni är gravida åh hur sent har ni fått +?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Att du fått plus tidigt förut betyder inte att du behöver få det nu. Dock är det svårt att säga om det är ett sträck på den bild som du tagit. Vänta någon dag och köp sedan ett digitalt test från CB så får du svart på vitt om du är gravid eller inte.. Lycka till!
  4. 2
    Att du fått plus tidigt förut betyder inte att du behöver få det nu. Dock är det svårt att säga om det är ett sträck på den bild som du tagit. Vänta någon dag och köp sedan ett digitalt test från CB så får du svart på vitt om du är gravid eller inte.. Lycka till!

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar