Så var barnafödandet över...
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Så var barnafödandet över...

    Gjorde igår den sterilisering som jag väntat på ett bra tag. Känns skönt på många sätt och jag är väldigt klar över beslutet Men en liten sorg finns ändå över att jag ALDRIG mer ska få vara gravid och vara med om en förlossning...suck! Fast i ärlighetens namn så är ju barn lite mer än den delen.....de ska fostras, älskas och vårdas med all kärlek också och denna gammelmamman är nöjd nu med sina 3 egna och 2 bonusar. Familj med 5 barn räcker!
    Nu ska jag återhämta mig några dagar för att bli helt fit for fight igen. Njuta under filten i soffan...bara jag..

    Höstkram till er alla!
  2. 1
    Så var barnafödandet över... Gjorde igår den sterilisering som jag väntat på ett bra tag. Känns skönt på många sätt och jag är väldigt klar över beslutet Men en liten sorg finns ändå över att jag ALDRIG mer ska få vara gravid och vara med om en förlossning...suck! Fast i ärlighetens namn så är ju barn lite mer än den delen.....de ska fostras, älskas och vårdas med all kärlek också och denna gammelmamman är nöjd nu med sina 3 egna och 2 bonusar. Familj med 5 barn räcker!
    Nu ska jag återhämta mig några dagar för att bli helt fit for fight igen. Njuta under filten i soffan...bara jag..

    Höstkram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Låter ju bra
    Jag är ju oxå nöjd med mina 3 & har funderat på att kanske ta bort hela livmodern ( pga cancer risk ), min mamma gick bort i det ( hade bröstcancer ) & min moster har haft livmodercancer & dessa 2 hänger ju oftast ihop.
    Ska fundera lite till men fler barn blir det inte

    Kram, kram tillbax
  4. 2
    Låter ju bra
    Jag är ju oxå nöjd med mina 3 & har funderat på att kanske ta bort hela livmodern ( pga cancer risk ), min mamma gick bort i det ( hade bröstcancer ) & min moster har haft livmodercancer & dessa 2 hänger ju oftast ihop.
    Ska fundera lite till men fler barn blir det inte

    Kram, kram tillbax
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Ett svårt beslut, som lät verkligen genomtänkt. Måste vara blandade känslor nu när det är gjort, men det låter som ett klokt genomtänkt beslut som du inte kommer ångra. Hoppas du repar dig snabbt och snart mår bra igen i höstmörkret och njuter av alla 5 barnen.
  6. 3
    Ett svårt beslut, som lät verkligen genomtänkt. Måste vara blandade känslor nu när det är gjort, men det låter som ett klokt genomtänkt beslut som du inte kommer ångra. Hoppas du repar dig snabbt och snart mår bra igen i höstmörkret och njuter av alla 5 barnen.
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Hoppas återhämtningen går bra. Förstår att det känns lite dubbelt, även om beslutet är väl genomtänkt. Njut av dina fem, härliga ungar!

    Kram!
  8. 4
    Hoppas återhämtningen går bra. Förstår att det känns lite dubbelt, även om beslutet är väl genomtänkt. Njut av dina fem, härliga ungar!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Ny fråga, då - barnafödandet
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 15:50
  2. Nu är det över!
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 21:51
  3. Gå över en gång = alltid gå över?
    By espinoza m 4 in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 20:10
  4. nu är det över
    By disney in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 15:37
  5. Jag har över
    By Tuve in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar