Man ska inte ha så stora förväntningar!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Man ska inte ha så stora förväntningar!

    Jag hatar latensfasen..på riktigt, det är samma som med förra dottern. Onda onda värkar som gör att jag är vaken hela natten och sedan är jag inte ens öppen en endaste liten cm utan tappen har minskat ett par cm men jag är fortfarande lite bakåtlutad och sluten..... J****a skit rent ut sagt. Sist tog det tre nätter innan det drog igång på riktigt!

    Idag har värkarna klingat av ordentligt och jag får en ond i halvtimmen ungefär, skönt det iof när de ändå inte gör någon nytta. Har haft barnvakt här idag ett par timmar så jag kunde åka in till min bm och sedan få sova ett par timmar med två alvedon i kroppen.

    Jaja hon säger att jag är i latensfasen och det borde ju innebära att jag har Mini här inom en vecka, så sa hon i alla fall sist. Jag uppskattar om det blir idag, imorgon eller på torsdag! Skulle vara skönt!
  2. 1
    Man ska inte ha så stora förväntningar! Jag hatar latensfasen..på riktigt, det är samma som med förra dottern. Onda onda värkar som gör att jag är vaken hela natten och sedan är jag inte ens öppen en endaste liten cm utan tappen har minskat ett par cm men jag är fortfarande lite bakåtlutad och sluten..... J****a skit rent ut sagt. Sist tog det tre nätter innan det drog igång på riktigt!

    Idag har värkarna klingat av ordentligt och jag får en ond i halvtimmen ungefär, skönt det iof när de ändå inte gör någon nytta. Har haft barnvakt här idag ett par timmar så jag kunde åka in till min bm och sedan få sova ett par timmar med två alvedon i kroppen.

    Jaja hon säger att jag är i latensfasen och det borde ju innebära att jag har Mini här inom en vecka, så sa hon i alla fall sist. Jag uppskattar om det blir idag, imorgon eller på torsdag! Skulle vara skönt!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Nej, men det är svårt att låta bli! Man greppar minsta halmstrå och tror att det är något på g!

    Hoppas att det sätter igång på riktigt snart då!
  4. 2
    Nej, men det är svårt att låta bli! Man greppar minsta halmstrå och tror att det är något på g!

    Hoppas att det sätter igång på riktigt snart då!
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Jag hatar latensfasen..på riktigt, det är samma som med förra dottern. Onda onda värkar som gör att jag är vaken hela natten och sedan är jag inte ens öppen en endaste liten cm utan tappen har minskat ett par cm men jag är fortfarande lite bakåtlutad och sluten..... J****a skit rent ut sagt. Sist tog det tre nätter innan det drog igång på riktigt!

    Idag har värkarna klingat av ordentligt och jag får en ond i halvtimmen ungefär, skönt det iof när de ändå inte gör någon nytta. Har haft barnvakt här idag ett par timmar så jag kunde åka in till min bm och sedan få sova ett par timmar med två alvedon i kroppen.

    Jaja hon säger att jag är i latensfasen och det borde ju innebära att jag har Mini här inom en vecka, så sa hon i alla fall sist. Jag uppskattar om det blir idag, imorgon eller på torsdag! Skulle vara skönt!




    Jag håller verkligen tummarna för dig att din kära bebis får klämmas ut snart!!
  6. 3
    Jag hatar latensfasen..på riktigt, det är samma som med förra dottern. Onda onda värkar som gör att jag är vaken hela natten och sedan är jag inte ens öppen en endaste liten cm utan tappen har minskat ett par cm men jag är fortfarande lite bakåtlutad och sluten..... J****a skit rent ut sagt. Sist tog det tre nätter innan det drog igång på riktigt!

    Idag har värkarna klingat av ordentligt och jag får en ond i halvtimmen ungefär, skönt det iof när de ändå inte gör någon nytta. Har haft barnvakt här idag ett par timmar så jag kunde åka in till min bm och sedan få sova ett par timmar med två alvedon i kroppen.

    Jaja hon säger att jag är i latensfasen och det borde ju innebära att jag har Mini här inom en vecka, så sa hon i alla fall sist. Jag uppskattar om det blir idag, imorgon eller på torsdag! Skulle vara skönt!




    Jag håller verkligen tummarna för dig att din kära bebis får klämmas ut snart!!

Liknande trådar

  1. förväntningar??
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-02-11, 12:05
  2. BIM-6 och stora förväntningar!
    By Mamma2010? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 17:49
  3. Höga förväntningar=räcker inte till
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 07:30
  4. Förväntningar
    By Gine in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 21:24
  5. Stora(inte för stora)
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 19:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar