Har varit orolig
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Har varit orolig

    därför har jag inte varit härinne på ett tag igen. Har haft ganska många blödningar de sista 2 veckorna,och har då trott att jag har förlorat bebisen. Men idag var jag på inskrivning och fick läkartid på en gång. Hon gjorde en undersökning och visst jag har en blödning men hon visste inte varifrån. Hon ville då göra ett ultraljud på deras dåliga apparat som man bara egentligen använder för att kolla om huvudet ligger åt rätt håll senare i graviditeten. Men hon var duktig och lyckades hitta bebben som hade ett fint tickande hjärta och som sprattlade så fint så fint. Så just för stunden är allt bra och vi har bebben kvar Men nu ska jag ta det lugnt för att inte förvärra blödningarna. Och om en till två veckor ska jag göra fosterdiagnostik eftersom jag blir 35 nästa år och då får vi se ordentligt hur allt står till. Så nu pustar jag ut och njuter ett tag iaf=) Plus att jag fick mina efterlägntande lergigan comp=) Så nu lever livet!
    Hoppas ni andra mår bra och att illamående håller sig borta från er!
    Kram!
  2. 1
    Har varit orolig därför har jag inte varit härinne på ett tag igen. Har haft ganska många blödningar de sista 2 veckorna,och har då trott att jag har förlorat bebisen. Men idag var jag på inskrivning och fick läkartid på en gång. Hon gjorde en undersökning och visst jag har en blödning men hon visste inte varifrån. Hon ville då göra ett ultraljud på deras dåliga apparat som man bara egentligen använder för att kolla om huvudet ligger åt rätt håll senare i graviditeten. Men hon var duktig och lyckades hitta bebben som hade ett fint tickande hjärta och som sprattlade så fint så fint. Så just för stunden är allt bra och vi har bebben kvar Men nu ska jag ta det lugnt för att inte förvärra blödningarna. Och om en till två veckor ska jag göra fosterdiagnostik eftersom jag blir 35 nästa år och då får vi se ordentligt hur allt står till. Så nu pustar jag ut och njuter ett tag iaf=) Plus att jag fick mina efterlägntande lergigan comp=) Så nu lever livet!
    Hoppas ni andra mår bra och att illamående håller sig borta från er!
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Vad skönt att de tog dig på allvar och att er bebbe mår bra därinne! Se till att ta det lungt och lyssna på kroppen nu så att blödningen försvinner snart! Hoppas du våga kika in här lite oftare, ekar ju tyvärr lite tomt härinne just nu..
  4. 2
    Vad skönt att de tog dig på allvar och att er bebbe mår bra därinne! Se till att ta det lungt och lyssna på kroppen nu så att blödningen försvinner snart! Hoppas du våga kika in här lite oftare, ekar ju tyvärr lite tomt härinne just nu..
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Vad skönt att se att lilla bebisen mår bra. Skönt att stilla oron. Tat lungt nu du hinner fara runt sen!
    Kram
  6. 3
    Vad skönt att se att lilla bebisen mår bra. Skönt att stilla oron. Tat lungt nu du hinner fara runt sen!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Va härligt!! kämpa på snart är det värsta oro veckorna över! kram
  8. 4
    Va härligt!! kämpa på snart är det värsta oro veckorna över! kram

Liknande trådar

  1. Orolig eller över-orolig?
    By Otis in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 08:28
  2. Har inte varit orolig för svininfluensan
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 04:36
  3. Ni vet säkert att jag varit orolig
    By mariamed4 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 16:28
  4. Orolig! Är ej orolig längre!
    By Orolig igår! in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:48
  5. sovit hela fm. varit så orolig
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 15:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar