Barnvagnsbio
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Barnvagnsbio

    Någon som varit på barnvagnsbio? Vi ska gå idag och det lär ju bli en upplevelse med en vilding i knät De pausar mitt i filmen sä att man kan byta blöja, mata och fika

    Hoppas att ni får en fin dag!
    Mamma till Vincent 2010-02-24 ♥
  2. 1
    Barnvagnsbio Någon som varit på barnvagnsbio? Vi ska gå idag och det lär ju bli en upplevelse med en vilding i knät De pausar mitt i filmen sä att man kan byta blöja, mata och fika

    Hoppas att ni får en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Kul, du får berätta sedan hur det var!

    Rex skulle nog gilla barnvagnsbio, han kan sitta länge i mitt knä och mysa. Men han kan prata och gurgla och vara rätt högljudd just nu, så det vill till att filmen är textad. Fast det kan jag tänka mig att den är just på barnvagnsbio. =)
    lyrasmamma.wordpress.com
  4. 2
    Kul, du får berätta sedan hur det var!

    Rex skulle nog gilla barnvagnsbio, han kan sitta länge i mitt knä och mysa. Men han kan prata och gurgla och vara rätt högljudd just nu, så det vill till att filmen är textad. Fast det kan jag tänka mig att den är just på barnvagnsbio. =)
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Låter kul! Berätta hur det gick!
  6. 3
    Låter kul! Berätta hur det gick!
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Det gick jättebra och Vincent var lugn och förbryllad av alla människor. Skulle allra helst pilla på min tjejkompis och hennes 5-månaders Han sov en kortis på sätet brevid mig (kunde fälla upp armstödet mellan oss).

    Himla bra servis av sf, vet inte om det är likadant överallt men vi var i kungens kurva på Heron city och man fick ett litet paket våtservetter när vi gick in. Han som rev biljetterna var väldigt trevlig och informativ och berättade att det fanns blöjor och våtservetter att ta av vid skötborden Det var paus mitt i filmen (rätt onödigt kan jag tycka) då man kunde mata och byta blöja (gjorde det innan och efter så det behövdes inte).

    Några mammor som var där hade bokat platser en bit ner där det finns golvyta brevid, där kunde de ha sina barn sittandes/krypandes på golvet, perfekt! Och så hade de flesta med sig babyskydd in och det var ju perfekt att kunna ställa dem på golvet och gunga till sömns.

    Jag rekomenderar det verkligen! Det enda som var negativt var att filmen vi såg var sådär
  8. 4
    Det gick jättebra och Vincent var lugn och förbryllad av alla människor. Skulle allra helst pilla på min tjejkompis och hennes 5-månaders Han sov en kortis på sätet brevid mig (kunde fälla upp armstödet mellan oss).

    Himla bra servis av sf, vet inte om det är likadant överallt men vi var i kungens kurva på Heron city och man fick ett litet paket våtservetter när vi gick in. Han som rev biljetterna var väldigt trevlig och informativ och berättade att det fanns blöjor och våtservetter att ta av vid skötborden Det var paus mitt i filmen (rätt onödigt kan jag tycka) då man kunde mata och byta blöja (gjorde det innan och efter så det behövdes inte).

    Några mammor som var där hade bokat platser en bit ner där det finns golvyta brevid, där kunde de ha sina barn sittandes/krypandes på golvet, perfekt! Och så hade de flesta med sig babyskydd in och det var ju perfekt att kunna ställa dem på golvet och gunga till sömns.

    Jag rekomenderar det verkligen! Det enda som var negativt var att filmen vi såg var sådär
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Låter jättekul! Vi kanske kan ta nästa sthlms träff på heroncity och gå på barnvagnsbio? Nån mer som är pigg på det?
  10. 5
    Låter jättekul! Vi kanske kan ta nästa sthlms träff på heroncity och gå på barnvagnsbio? Nån mer som är pigg på det?

Liknande trådar

  1. Barnvagnsbio
    By AnnA-KariN in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 13:25
  2. Barnvagnsbio
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 09:40
  3. barnvagnsbio gbg
    By baver in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 07:17
  4. Barnvagnsbio?
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 14:24
  5. Barnvagnsbio!
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar