+ tror jag! :-)
_1107 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    + tror jag! :-)

    Testade nu ikväll (jag som skrev föregående tråd...). Fick ikväll tag i RFSU:s test. Och, ett svagt streck syns det faktiskt!!! :-) Ojojoj. Får nog göra om testet imorgon kanske. (innehöll två) Men stog faktigt att även ett svagt streck var gravidt...
  2. 1
    + tror jag! :-) Testade nu ikväll (jag som skrev föregående tråd...). Fick ikväll tag i RFSU:s test. Och, ett svagt streck syns det faktiskt!!! :-) Ojojoj. Får nog göra om testet imorgon kanske. (innehöll två) Men stog faktigt att även ett svagt streck var gravidt...
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    låter ju lovande, jag håller tummarna! kram
  4. 2
    låter ju lovande, jag håller tummarna! kram
  5. fjärde lyckan
    #3
    jamen då e du gravid helt klart.. jag hade svagt plus, men ska inte ha betydelse enligt min goa väninna, hon hade svagt plus när hon vänta tvillingar, sen tog jag test digitalt test, å då står det ju antingen gravid eller inte gravid, å står det då gravid så tror man på det, å då kan man ju inte på samma sätt oroa sej för att d va svagt plus, man får det mera konkret då, jag tillhör juni gruppen men kul att läsa runt lite.. ta ett digitalt test det råder jag dej.. kramisar..
  6. 3
    jamen då e du gravid helt klart.. jag hade svagt plus, men ska inte ha betydelse enligt min goa väninna, hon hade svagt plus när hon vänta tvillingar, sen tog jag test digitalt test, å då står det ju antingen gravid eller inte gravid, å står det då gravid så tror man på det, å då kan man ju inte på samma sätt oroa sej för att d va svagt plus, man får det mera konkret då, jag tillhör juni gruppen men kul att läsa runt lite.. ta ett digitalt test det råder jag dej.. kramisar..

Liknande trådar

  1. vad tror ni om det här
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 09:39
  2. vad tror ni om det här?
    By LottaJ in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 15:50
  3. Vad tror ni att man får ge
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 11:37
  4. Vad tror ni
    By ejjvi in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 08:27
  5. Jag tror
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar