Kanske....
_1107 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Kanske....

    Hej!
    Är ny här....
    Håller på att gå i bitar av nyfikenhet eftersom min mens är lite försenad. Har inte testat än för jag vill ha ett starkt streck när det väl blir.
    Har bestämt mig för att testa på lördag om inte mensen kommit då..... det blir en vecka sedan mensen skulle ha kommit då.
    Jag är inte riktigt van vid att mensen uteblir så tydligt. Vid mina tre tidigare graviditeter har jag alltid haft små blödningar vid tiden för mens de två-tre första månaderna. Så jag hoppas innerligt att den uteblivna mensen inte beror på ngt annat.

    Kan tillägga att jag har andra, om än mycket små symptom på graviditet också. Svullen och öm i brösten samt svagt illamående ett par mornar......
    Håll tummarna för mig!!
  2. 1
    Kanske.... Hej!
    Är ny här....
    Håller på att gå i bitar av nyfikenhet eftersom min mens är lite försenad. Har inte testat än för jag vill ha ett starkt streck när det väl blir.
    Har bestämt mig för att testa på lördag om inte mensen kommit då..... det blir en vecka sedan mensen skulle ha kommit då.
    Jag är inte riktigt van vid att mensen uteblir så tydligt. Vid mina tre tidigare graviditeter har jag alltid haft små blödningar vid tiden för mens de två-tre första månaderna. Så jag hoppas innerligt att den uteblivna mensen inte beror på ngt annat.

    Kan tillägga att jag har andra, om än mycket små symptom på graviditet också. Svullen och öm i brösten samt svagt illamående ett par mornar......
    Håll tummarna för mig!!
  3. Anonym
    #2
    Jag håller tummarna!!!
  4. 2
    Jag håller tummarna!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Tack, tack!!
    Jag börjar bli säker nu, så ett test blir nog bara en bekräftelse....
  6. 3
    Tack, tack!!
    Jag börjar bli säker nu, så ett test blir nog bara en bekräftelse....

Liknande trådar

  1. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 19:27
  2. Kanske kanske blev ett + idag!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 11:45
  3. Kanske kanske hundägare igen?
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 19:48
  4. Kanske, kanske börjar illamåendet
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:12
  5. Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske...
    By Louise m E02 + Eric 0818 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 11:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar