Jaa
_1107 Julibarn
  1. L
    #1

    Jaa

    4 + 3 blir det nog idag.

    Vill ju berätta det för alla, och ändå inte för någon än..... Fick reda på det igår.

    Kan ju inte förstå att det är sant än! Och, kan ju tyvärr inte låta bli att oroa mig.....

    Men, glad. Trodde inte redan.
  2. 1
    Jaa 4 + 3 blir det nog idag.

    Vill ju berätta det för alla, och ändå inte för någon än..... Fick reda på det igår.

    Kan ju inte förstå att det är sant än! Och, kan ju tyvärr inte låta bli att oroa mig.....

    Men, glad. Trodde inte redan.
  3. Anonym
    #2
    stort stort grattis
  4. 2
    stort stort grattis
  5. Anonym
    #3
    Hej!
    Och GRATTIS!!
    Jag är i samma vecka som du (om det vill sig väl....)har inte testat mig än, men har alla symptom och ingen mens.
    Trots att man är beredd så är man ändå inte det. Det känns så overkligt. Ska bekräfta mina misstankar snarast, men jag är 99 % säker....
    Vad har du för beräknat datum?

    Glad jag med förstås!!!
  6. 3
    Hej!
    Och GRATTIS!!
    Jag är i samma vecka som du (om det vill sig väl....)har inte testat mig än, men har alla symptom och ingen mens.
    Trots att man är beredd så är man ändå inte det. Det känns så overkligt. Ska bekräfta mina misstankar snarast, men jag är 99 % säker....
    Vad har du för beräknat datum?

    Glad jag med förstås!!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Åh, vad roligt i så fall! :-)

    Jag har nog Bf 1 juli tror ajg. Eller 2:a kanske... :-)
  8. 4
    Åh, vad roligt i så fall! :-)

    Jag har nog Bf 1 juli tror ajg. Eller 2:a kanske... :-)
  9. Anonym
    #5
    Hej!
    Jag har testat nu....det blev ett PLUS!!!
    Jippiiieee!!
    4 juli blev datumet enligt aff.
    Är anonym ett tag till eftersom det är så tidigt....
    Kan som sagt inte riktigt tro att det är sant.
    Lizzi, har du fler barn?
    Jag har tre sedan innan.
  10. 5
    Hej!
    Jag har testat nu....det blev ett PLUS!!!
    Jippiiieee!!
    4 juli blev datumet enligt aff.
    Är anonym ett tag till eftersom det är så tidigt....
    Kan som sagt inte riktigt tro att det är sant.
    Lizzi, har du fler barn?
    Jag har tre sedan innan.
  11. Medlem sedan
    Oct 2010
    #6
    Åh grattis på er! Får jag fråga en sak? Hur kunde du veta att du var gravid innan du testat? Jag "känner det på mig" men hur gör man egentligen det? jag la ut en tråd ikväll i gravid under 25 där jag skrivit symptom om du vill läsa och ge feedback? Stort grattis igen!
  12. 6
    Åh grattis på er! Får jag fråga en sak? Hur kunde du veta att du var gravid innan du testat? Jag "känner det på mig" men hur gör man egentligen det? jag la ut en tråd ikväll i gravid under 25 där jag skrivit symptom om du vill läsa och ge feedback? Stort grattis igen!
  13. Anonym
    #7
    Själv passar jag nog bättre under gravid över 35 :-)
    Tack för Grattiset!

    Jag kände på en gång att det tagit sig. Jag får spänningar i brösten och blir "tung" i magen. Sedan var även mensen försenad. Den brukar vara regelbunden för mig. Ytterligare några dagar senare kom min vanliga gravid-kissnödighet och ett lätt diffust illamående. Går inte att ta miste på när man varit gravid några gånger.....
  14. 7
    Själv passar jag nog bättre under gravid över 35 :-)
    Tack för Grattiset!

    Jag kände på en gång att det tagit sig. Jag får spänningar i brösten och blir "tung" i magen. Sedan var även mensen försenad. Den brukar vara regelbunden för mig. Ytterligare några dagar senare kom min vanliga gravid-kissnödighet och ett lätt diffust illamående. Går inte att ta miste på när man varit gravid några gånger.....
  15. Medlem sedan
    Oct 2010
    #8
    Okej, ja jag känner något i magen, som lite spänningar och molande. Vågar inte lita på min intuition riktigt men blir smått galen av att vänta och inte veta
  16. 8
    Okej, ja jag känner något i magen, som lite spänningar och molande. Vågar inte lita på min intuition riktigt men blir smått galen av att vänta och inte veta
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar