Ja då är
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Ja då är

    efterkontrollen över. Skönt. Allt var bra och har bestämt preventivmedel oxå, men väntar på att mensen ska komma tillbaka innan jag kan börja med p-sprutan.

    På torsdag är det dags för två månaders kollen med läkaren, hoppas att allt ser bra ut och att hon gått upp i vikt.

    Här går dagarna framåt, hon sover nästan hela förmiddagen så mamma hinner med lite. Ibland åker vi på Öppna Förskolan för att träffa andra mammor och barn.

    Sjukstuga har vi med tonåringen ligger med feber och huvudvärk och femåringen har huvudvärk och så är det jag med yrsel som jag gärna vill bli av med.

    Hoppas att det är bra ute i landet med er nu när vintern är i antågande
    Jennie väntar fyran
  2. 1
    Ja då är efterkontrollen över. Skönt. Allt var bra och har bestämt preventivmedel oxå, men väntar på att mensen ska komma tillbaka innan jag kan börja med p-sprutan.

    På torsdag är det dags för två månaders kollen med läkaren, hoppas att allt ser bra ut och att hon gått upp i vikt.

    Här går dagarna framåt, hon sover nästan hela förmiddagen så mamma hinner med lite. Ibland åker vi på Öppna Förskolan för att träffa andra mammor och barn.

    Sjukstuga har vi med tonåringen ligger med feber och huvudvärk och femåringen har huvudvärk och så är det jag med yrsel som jag gärna vill bli av med.

    Hoppas att det är bra ute i landet med er nu när vintern är i antågande
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Vi har hunnit med både efterkoll och tvåmånaders kollen..

    Jag kommer att börja med minipiller, sedan får vi se om jag går vidare till p-stavar som man har i tre år..

    Harry mår bra förutom att han har komjölksprotein allergi, så vi har haft problem med hans mage.
    Vi ska dit på torsdag för en uppföljning på hans användning av Profylac.

    Annars så är allt bra i Norrland. Kallt men det ska bli kallare
  4. 2
    Vi har hunnit med både efterkoll och tvåmånaders kollen..

    Jag kommer att börja med minipiller, sedan får vi se om jag går vidare till p-stavar som man har i tre år..

    Harry mår bra förutom att han har komjölksprotein allergi, så vi har haft problem med hans mage.
    Vi ska dit på torsdag för en uppföljning på hans användning av Profylac.

    Annars så är allt bra i Norrland. Kallt men det ska bli kallare
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Hej...

    Har du anv p-spruta innan..??

    Jag anv det i 1 år för ngr år sedan, och jag gick upp ca 10 kg av dem... Det e ganska vanligt att man går upp i vikt av dem...
    Och har även familjemedlemar som testat p-stav och gick både upp i vikt + fick dlig hy (finnar osv)..
  6. 3
    Hej...

    Har du anv p-spruta innan..??

    Jag anv det i 1 år för ngr år sedan, och jag gick upp ca 10 kg av dem... Det e ganska vanligt att man går upp i vikt av dem...
    Och har även familjemedlemar som testat p-stav och gick både upp i vikt + fick dlig hy (finnar osv)..
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Ja jag har använt p-spruta innan men det var för ca 7 år sen. Och vad jag kommer ihåg gick jag inte upp i vikt. Jag får pröva. Hoppas man inte gör det denna gång eftersom man inte har gått ner allt ännu efter förlossningen
  8. 4
    Ja jag har använt p-spruta innan men det var för ca 7 år sen. Och vad jag kommer ihåg gick jag inte upp i vikt. Jag får pröva. Hoppas man inte gör det denna gång eftersom man inte har gått ner allt ännu efter förlossningen
  9. Medlem sedan
    Nov 2009
    #5
    Precis.. behöver inte fler kilo här heller..
  10. 5
    Precis.. behöver inte fler kilo här heller..
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Jag hade P-spruta i drygt 5 år och märkte väl inte av viktuppgång så där markant. MEN nu får jag inte ta den för de rekommenderar den inte längre. Den verkar urkalkande på skelettet tydligen. Vad olika det måste vara i lanstingen.
  12. 6
    Jag hade P-spruta i drygt 5 år och märkte väl inte av viktuppgång så där markant. MEN nu får jag inte ta den för de rekommenderar den inte längre. Den verkar urkalkande på skelettet tydligen. Vad olika det måste vara i lanstingen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar