rädda likör??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    rädda likör??

    Kan man det?
    Den har stått sen september förra året, jag silade aldrig av den och hällde upp på flaskor, om den är jättebesk nu går det att rädda den på något vis?
    Jag tyckte inte alls om den, apelsinlikör är det, men flaskan jag silade av och hällde upp förra året kanske gör sig bättre nu?

    Vilda gissningar uppskattas också.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  2. 1
    rädda likör?? Kan man det?
    Den har stått sen september förra året, jag silade aldrig av den och hällde upp på flaskor, om den är jättebesk nu går det att rädda den på något vis?
    Jag tyckte inte alls om den, apelsinlikör är det, men flaskan jag silade av och hällde upp förra året kanske gör sig bättre nu?

    Vilda gissningar uppskattas också.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Vilda gissningar duger inte. Sila av och smaka och bestäm dig hur den är istället. (Och vill du inte smaka själv be nån annan att pröva åt dig.)
  4. 2
    Vilda gissningar duger inte. Sila av och smaka och bestäm dig hur den är istället. (Och vill du inte smaka själv be nån annan att pröva åt dig.)
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Vild gissning: På med mer socker tror jag och lite apelsinsaftsessens. Kan bara bli sämre om vi säger så. *flinar*
  6. 3
    Vild gissning: På med mer socker tror jag och lite apelsinsaftsessens. Kan bara bli sämre om vi säger så. *flinar*
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
  8. 4
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Ja jag ska få tummen ur och prova! Tack.. velar ju lite här.. men det är sant det blir ju inte bättre av att den står mer iaf.. haha
  10. 5
    Ja jag ska få tummen ur och prova! Tack.. velar ju lite här.. men det är sant det blir ju inte bättre av att den står mer iaf.. haha

Liknande trådar

  1. Likör!
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-17, 16:34
  2. Det bidde ett likör-år i år...
    By _annae_ in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 11:59
  3. Hållbarhet på likör?
    By mindottersmor in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 19:33
  4. Gammal likör
    By -Solo- in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 20:46
  5. Choklad med likör
    By Bridz in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar