Hur många dagar har ni..
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Hur många dagar har ni..

    ..andra kvar till bf?
    Själv har jag 12 dagar...vad sakta tiden går nu....
    Hej
    Tjej som bor i Norra Småland.
    Har 3 barn sen innan och ett fjärde på väg .
  2. 1
    Hur många dagar har ni.. ..andra kvar till bf?
    Själv har jag 12 dagar...vad sakta tiden går nu....
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    13 dagar kvar till BF, men jag brukar gå över så jag räknar med minst en vecka till...... Idag speciellt, känns det så långt, regn och blåst.... Har tom tänt en brasa och myser med barnen...
  4. 2
    13 dagar kvar till BF, men jag brukar gå över så jag räknar med minst en vecka till...... Idag speciellt, känns det så långt, regn och blåst.... Har tom tänt en brasa och myser med barnen...
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    19 dagar, nu är det nedräkning!!
  6. 3
    19 dagar, nu är det nedräkning!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    14 dagar..... ja nu är det nedräkning!
  8. 4
    14 dagar..... ja nu är det nedräkning!
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    8 dagar kvar...eller var det 9?! kollade precis men har redan glömt, snacka om gröt hjärna, eller kanske gravid hjärna tiden står ju nästan still nu juh
  10. 5
    8 dagar kvar...eller var det 9?! kollade precis men har redan glömt, snacka om gröt hjärna, eller kanske gravid hjärna tiden står ju nästan still nu juh
  11. S-mamman
    #6
    20 dagar kvar här!
    37 fulla veckor idag, nu är bebis fullgången.
  12. 6
    20 dagar kvar här!
    37 fulla veckor idag, nu är bebis fullgången.
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    31, fast det känns mer som en evighet!
  14. 7
    31, fast det känns mer som en evighet!
  15. Medlem sedan
    Apr 1999
    #8
    37+5 idag, så 2v och 2 dagar kvar, men den här dagen e sgs slut.... Så 15 dagar, då!

    I Gissa-listan gissade jag att jag ska få barn på söndag... om 4 dagar! Nje, inte riktigt redo....
  16. 8
    37+5 idag, så 2v och 2 dagar kvar, men den här dagen e sgs slut.... Så 15 dagar, då!

    I Gissa-listan gissade jag att jag ska få barn på söndag... om 4 dagar! Nje, inte riktigt redo....
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9
    5 dagar till BF! Var tidigare inställd på att få innan men nu vette tusan... Hoppas h*n är lika punktlig som sonen, han kom 25min efter BF! =)
  18. 9
    5 dagar till BF! Var tidigare inställd på att få innan men nu vette tusan... Hoppas h*n är lika punktlig som sonen, han kom 25min efter BF! =)
  19. Medlem sedan
    Jan 2008
    #10
    Jag har hela 33 dagar kvar till bf... Men hos bm idag gjordes en sammanfattning av graviditeten och jag fick med mig journal och lite andra viktiga papper eftersom vi ska ner till familjen i Skåne i helgen (så man har allting för säkerhets skull om bebis skulle vilja titta ut tidigt när vi är "utomläns")... Och imorgon blir det packning både av bb-väska och "vanlig" packning för helgen, så nu känns det att vi börjar närma oss... Har dock inga känningar än och för bebis skull får den gärna stanna några veckor till...
  20. 10
    Jag har hela 33 dagar kvar till bf... Men hos bm idag gjordes en sammanfattning av graviditeten och jag fick med mig journal och lite andra viktiga papper eftersom vi ska ner till familjen i Skåne i helgen (så man har allting för säkerhets skull om bebis skulle vilja titta ut tidigt när vi är "utomläns")... Och imorgon blir det packning både av bb-väska och "vanlig" packning för helgen, så nu känns det att vi börjar närma oss... Har dock inga känningar än och för bebis skull får den gärna stanna några veckor till...
  21. Medlem sedan
    May 2010
    #11
    Jag har 6 dagar kvar.. känns som h*n aldrig vill titta ut :P
  22. 11
    Jag har 6 dagar kvar.. känns som h*n aldrig vill titta ut :P
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Jag har 20 dagar kvar till bf,
    (14 dagar kvar till hinnsvepning).
    Skönt att nu e bebis helt klar så hoppas ju på att h*n vill komma redan nu men tiden går helt klart mycket långsammare nu när man börjar räkna neråt & tänka så.
  24. 12
    Jag har 20 dagar kvar till bf,
    (14 dagar kvar till hinnsvepning).
    Skönt att nu e bebis helt klar så hoppas ju på att h*n vill komma redan nu men tiden går helt klart mycket långsammare nu när man börjar räkna neråt & tänka så.
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13
    11dgr...
    Inga känningar direkt tyvärr inte ens färdknäpp hjälper.. ska väl se om vi orkar i kväll igen

    Ja nu går tiden långsammt igen...
  26. 13
    11dgr...
    Inga känningar direkt tyvärr inte ens färdknäpp hjälper.. ska väl se om vi orkar i kväll igen

    Ja nu går tiden långsammt igen...
  27. Medlem sedan
    Oct 2000
    #14
    5 =)
  28. 14
    5 =)
  29. Medlem sedan
    May 2008
    #15
    28 dagar kvar . Det är iaf nedräkning. Fast jag räknar med att gå några dagar extra... gjorde jag sist, så det blir säkert så igen tänker jag.
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  30. 15
    28 dagar kvar . Det är iaf nedräkning. Fast jag räknar med att gå några dagar extra... gjorde jag sist, så det blir säkert så igen tänker jag.
  31. Medlem sedan
    Aug 2010
    #16
    Jag har 32 dagar kvar...börjar bli jobbigt nu faktiskt med djävulsk ont i ryggen och känner mig väldigt osmidig o stor... Hoppas inte man går över tiden bara...
  32. 16
    Jag har 32 dagar kvar...börjar bli jobbigt nu faktiskt med djävulsk ont i ryggen och känner mig väldigt osmidig o stor... Hoppas inte man går över tiden bara...
  33. Medlem sedan
    Nov 2000
    #17
    11 dagar kvar, känns som en evighet!
    Inte gått så här länge med någon av de andra
  34. 17
    11 dagar kvar, känns som en evighet!
    Inte gått så här länge med någon av de andra
  35. Medlem sedan
    Apr 2010
    #18
    29 dagar kvar... bara vi kommer in i november kan man börja räkna ner...följer den lill* förra förlossningen kommer h*n imorgon men jag kan nog vänta ett par veckor till...
  36. 18
    29 dagar kvar... bara vi kommer in i november kan man börja räkna ner...följer den lill* förra förlossningen kommer h*n imorgon men jag kan nog vänta ett par veckor till...
  37. Medlem sedan
    Apr 2006
    #19
    5 dagar kvar har jag till Bf, så nu får den så gärna komma
  38. 19
    5 dagar kvar har jag till Bf, så nu får den så gärna komma

Liknande trådar

  1. Hur många dagar?
    By Sissa in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-06, 09:57
  2. Hur många dagar
    By Smygläsare in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 10:17
  3. Hur många dagar tar ni ut?
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 16:24
  4. Hur många dagar kvar? jag 100 dagar
    By happy83 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 18:33
  5. Hur många dagar är bra att ha?
    By Katt in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar