Har just upptäckt
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Har just upptäckt

    Så klart visste jag det ju redan men....
    Finska rycket/sparka undan hinken är precis lika "säkert" som "säkra perioder"... Så nu sitter jag här med en liten rackare som smet in. Det var inte den 40-års-present jag ville ha men nu är det så här och det ska väl ordna sig det med...
    28 juli är det visst dags för mig men jag satsar på planerat snitt då mina tidigare förlossningar inte varit så roliga. Jag öppnar mig extremt sakta och senaste gången blev det katastrofsnitt då hjärtljuden försvann helt. Vill inte va med om det igen även om jag föredrar vanlig förlossning...

    Men nu ska jag koncentrera mig på att "överleva" 9 månader med illamående, förvärkar, foglossning, trötthet och all annan skit...
    Tycker ni jag låter optimistiskt Det är ändå en fantastisk gåva gjord av kärlek jag bara inte kan ta bort.. och det är och en helt fantastisk känsla att det faktiskt växer ett litet nytt liv i mig.
  2. 1
    Har just upptäckt Så klart visste jag det ju redan men....
    Finska rycket/sparka undan hinken är precis lika "säkert" som "säkra perioder"... Så nu sitter jag här med en liten rackare som smet in. Det var inte den 40-års-present jag ville ha men nu är det så här och det ska väl ordna sig det med...
    28 juli är det visst dags för mig men jag satsar på planerat snitt då mina tidigare förlossningar inte varit så roliga. Jag öppnar mig extremt sakta och senaste gången blev det katastrofsnitt då hjärtljuden försvann helt. Vill inte va med om det igen även om jag föredrar vanlig förlossning...

    Men nu ska jag koncentrera mig på att "överleva" 9 månader med illamående, förvärkar, foglossning, trötthet och all annan skit...
    Tycker ni jag låter optimistiskt Det är ändå en fantastisk gåva gjord av kärlek jag bara inte kan ta bort.. och det är och en helt fantastisk känsla att det faktiskt växer ett litet nytt liv i mig.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Vad dum jag är!! Börjar gravidhormonerna redan göra verka?? Jag ska ju ha 28 JUNI... Då byter jag till junigruppen
  4. 2
    Vad dum jag är!! Börjar gravidhormonerna redan göra verka?? Jag ska ju ha 28 JUNI... Då byter jag till junigruppen

Liknande trådar

  1. Upptäckt
    By boudille in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 07:52
  2. Har upptäckt
    By Lööv_choklad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-20, 14:33
  3. Kul upptäckt!
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 20:00
  4. Har just upptäckt OC... :)
    By Helena m. J & H in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 16:22
  5. Har ni upptäckt
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar