Hemma!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Hemma!

    Efter en kaosartad kväll på jobbet med typ 2 minuters rast så börjar nästa arbete...disk,tvätt och plock...här sover alla gott..ja utom jag då så nu blire kaffe! hur mår ni då?
  2. 1
    Hemma! Efter en kaosartad kväll på jobbet med typ 2 minuters rast så börjar nästa arbete...disk,tvätt och plock...här sover alla gott..ja utom jag då så nu blire kaffe! hur mår ni då?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    já mår inge braaaa =( kom hem efter körsången ikväll, satt där och var helt risig (igen) men tyckte det gick bra att sjunga och hade roligt.

    Stapplar hem, gör mig i ordning för natten halv tio!!! och lägger mig ner... tar tre andetag och sen börjar jag hosta... det visslade i mina luftrör så att mannen anklagade mig att ha svalt katten och att hon nu pep för att få komma ut igen!!! ja, han är knäpp, men jag älskar honom *S*
    Shottade coccillana-etyfin, en rejäl klunk blev det men halv elva gav jag upp och gick ut till datorn igen, jag kan inte fortsätta hosta i sovrummet, där ligger ju mannen och sover...

    så här sitter jag nu... *bläkh*


    *snorf*
  4. 2
    já mår inge braaaa =( kom hem efter körsången ikväll, satt där och var helt risig (igen) men tyckte det gick bra att sjunga och hade roligt.

    Stapplar hem, gör mig i ordning för natten halv tio!!! och lägger mig ner... tar tre andetag och sen börjar jag hosta... det visslade i mina luftrör så att mannen anklagade mig att ha svalt katten och att hon nu pep för att få komma ut igen!!! ja, han är knäpp, men jag älskar honom *S*
    Shottade coccillana-etyfin, en rejäl klunk blev det men halv elva gav jag upp och gick ut till datorn igen, jag kan inte fortsätta hosta i sovrummet, där ligger ju mannen och sover...

    så här sitter jag nu... *bläkh*


    *snorf*
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Jag mår bra förutom att jag vaknade och kände mig pigg i huvudet

    Usch, skulle tycka det vore jättepestigt att komma hem sådär och så sätta igång med allt det där tråkiga....
  6. 3
    Jag mår bra förutom att jag vaknade och kände mig pigg i huvudet

    Usch, skulle tycka det vore jättepestigt att komma hem sådär och så sätta igång med allt det där tråkiga....
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Oh no!!! Säg inte att du kommer vara sjuk nu på söndag

    *KRYA PÅ DIG GUMMAN*
  8. 4
    Oh no!!! Säg inte att du kommer vara sjuk nu på söndag

    *KRYA PÅ DIG GUMMAN*
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Hej goding! pigg i huvudet är allt annat än vad jag är idag jamen visst...här låg de och sov..och det såg ut som bajs här! ändå hade de haft lite svärmis här med middagsmat och kaffe...så ja...jag var lite sur när jag kom hem, tur för dem att de sov men idag är jag glad igen!
  10. 5
    Hej goding! pigg i huvudet är allt annat än vad jag är idag jamen visst...här låg de och sov..och det såg ut som bajs här! ändå hade de haft lite svärmis här med middagsmat och kaffe...så ja...jag var lite sur när jag kom hem, tur för dem att de sov men idag är jag glad igen!
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    He he, ok! Förstår det om du fick städa i flera timmar innan du gick och la dig. Fast du är väl så effektiv så, så långsamt gick det kanske inte

    Vad härligt att du är glad igen! Jag är också glad - fast det är jävligt irriterande när man inte kan sova. Ska bli jättekul att få träffa dig!!!
  12. 6
    He he, ok! Förstår det om du fick städa i flera timmar innan du gick och la dig. Fast du är väl så effektiv så, så långsamt gick det kanske inte

    Vad härligt att du är glad igen! Jag är också glad - fast det är jävligt irriterande när man inte kan sova. Ska bli jättekul att få träffa dig!!!

Liknande trådar

  1. Hemma - och hemma med sjukis
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-10, 20:04
  2. Hemma!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 14:12
  3. Hemma :)
    By zibzib in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:53
  4. Hemma hos oss
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:39
  5. Hemma nu
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 09:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar