Jahaja...
_1107 Julibarn
  1. S
    #1

    Jahaja...

    ...så då är jag alltså en sådan där som har lyckats bli gravid oplanerat trots att jag är vuxen och vet hur det fungerar ;-)

    Har två barn innan och minsta är bara 4 månader gammal så det kommer om allt går som det ska bara att skilja ett år på småttingarna. Jösses!

    Jaja, barnet kommer vara precis lika efterlängtat som sina syskon, måste bara låta det hela sjunka in och få bearbetas lite.

    Väljer att vara anonym ett litet tag (men det är egentligen inte särskilt hemligt) tills jag själv har förstått. :-)
  2. 1
    Jahaja... ...så då är jag alltså en sådan där som har lyckats bli gravid oplanerat trots att jag är vuxen och vet hur det fungerar ;-)

    Har två barn innan och minsta är bara 4 månader gammal så det kommer om allt går som det ska bara att skilja ett år på småttingarna. Jösses!

    Jaja, barnet kommer vara precis lika efterlängtat som sina syskon, måste bara låta det hela sjunka in och få bearbetas lite.

    Väljer att vara anonym ett litet tag (men det är egentligen inte särskilt hemligt) tills jag själv har förstått. :-)
  3. Anonym
    #2

    Visst är det märkligt

    Nog vet man hur barn blir till och ändå kan man - som vuxen - hamna där på pottkanten ändå.

    Vad skönt att ni känner att barnet är välkommet

    Själv ska jag testa om en vecka. Vår är inte en "hoppsan" utan lite halvt planerad men lite pottkant blir det nog ändå om vi får ett plus.

    Grattis i alla fall till dig, vi får se om vi "ses" här inne sedan!
  4. 2
    Visst är det märkligt Nog vet man hur barn blir till och ändå kan man - som vuxen - hamna där på pottkanten ändå.

    Vad skönt att ni känner att barnet är välkommet

    Själv ska jag testa om en vecka. Vår är inte en "hoppsan" utan lite halvt planerad men lite pottkant blir det nog ändå om vi får ett plus.

    Grattis i alla fall till dig, vi får se om vi "ses" här inne sedan!
  5. S
    #3
    Ja man är verkligen underligt funtad... ;-)
    Då håller jag tunmmarna för att få se dig här om någon vecka då! Även om det är en anings pottkant så är barn ju det mest underbara som finns!

    Lycka till!
  6. 3
    Ja man är verkligen underligt funtad... ;-)
    Då håller jag tunmmarna för att få se dig här om någon vecka då! Även om det är en anings pottkant så är barn ju det mest underbara som finns!

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Jahaja.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2011-10-13, 11:35
  2. Jahaja :)
    By morellen in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 19:28
  3. Jahaja...
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 21:05
  4. Jahaja...
    By en mamma i mängden in forum Autismspektrum
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 19:59
  5. Jahaja....
    By Paxelle in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 19:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar