plus här med
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    plus här med

    Hej hej

    Nu har jag plussat! Bf ca 7/7. Har en son född april -08.
    Ser fram emot att språkas här framöver.

    Kram kram
  2. 1
    plus här med Hej hej

    Nu har jag plussat! Bf ca 7/7. Har en son född april -08.
    Ser fram emot att språkas här framöver.

    Kram kram
  3. S
    #2
    Grattis!!

    Tillhör du Aprilgruppen 08? Jag med! =D
  4. 2
    Grattis!!

    Tillhör du Aprilgruppen 08? Jag med! =D
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hej igen

    Japp det gör jag du med? lagom ålderskillnad tycker vi, Teodor är blöjfri och trivs på dagis.
  6. 3
    Hej igen

    Japp det gör jag du med? lagom ålderskillnad tycker vi, Teodor är blöjfri och trivs på dagis.
  7. L
    #4
    Har också en april-08. :-)
  8. 4
    Har också en april-08. :-)
  9. Lilla5
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. S
    #6
    Ja, jo det vore ju lagom åldersskillnad förstås men vi har faktiskt klämt ett barn till emellan... :-)
  12. 6
    Ja, jo det vore ju lagom åldersskillnad förstås men vi har faktiskt klämt ett barn till emellan... :-)
  13. S
    #7
    Ja just det! Jag trodde att du kanske skulle tillhöra Junigruppen, för visst var det precis i skiftet som du är beräknad?

    GRATTIS i alla fall!

    Har du fler barn?
  14. 7
    Ja just det! Jag trodde att du kanske skulle tillhöra Junigruppen, för visst var det precis i skiftet som du är beräknad?

    GRATTIS i alla fall!

    Har du fler barn?
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Hej ja enl sista mens är BF 30/6 men enl min beräkning ca 7/7, passar nog därför bättre här. Hur tätt man vill ha barn är ju en smaksak finns ju inget rätt eller fel. Det är först nu jag känner mig redo. Vad kul att vi är fler som följs åt från april 08 gruppen.
  16. 8
    Hej ja enl sista mens är BF 30/6 men enl min beräkning ca 7/7, passar nog därför bättre här. Hur tätt man vill ha barn är ju en smaksak finns ju inget rätt eller fel. Det är först nu jag känner mig redo. Vad kul att vi är fler som följs åt från april 08 gruppen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar