Hur tidigt kan man testa?
_1107 Julibarn
  1. Anonym m
    #1

    Hur tidigt kan man testa?

    Jag är ju så himla nyfiken av mig och hur ska jag kunna vänta flera dagar med att testa? Hur tidigt kan jag testa och vilket är det bästa testet att testa med då??

    Jag mår illa och har lite, lite ont i brösten men det kan lika gärna vara inbillning känns det som!
  2. 1
    Hur tidigt kan man testa? Jag är ju så himla nyfiken av mig och hur ska jag kunna vänta flera dagar med att testa? Hur tidigt kan jag testa och vilket är det bästa testet att testa med då??

    Jag mår illa och har lite, lite ont i brösten men det kan lika gärna vara inbillning känns det som!
  3. S
    #2
    Med CB kan du i alla fall testa 4 dagar innan BIM, men då garanterar de inte utslag. Jag har fått utslag 4 dagar innan en gång men först dagen innan denna gången. Tror att RFSU ska vara väldigt känsliga men å andra sidan har jag hört så mycket om spökstreck och grejer om deras test så jag har aldrig orkat prova.

    Vilken dag är du på nu?
  4. 2
    Med CB kan du i alla fall testa 4 dagar innan BIM, men då garanterar de inte utslag. Jag har fått utslag 4 dagar innan en gång men först dagen innan denna gången. Tror att RFSU ska vara väldigt känsliga men å andra sidan har jag hört så mycket om spökstreck och grejer om deras test så jag har aldrig orkat prova.

    Vilken dag är du på nu?
  5. Anonym m
    #3
    Det har gått hela ÅTTA dagar sedan ägglossningen. ÅTTA
  6. 3
    Det har gått hela ÅTTA dagar sedan ägglossningen. ÅTTA
  7. S
    #4
    hihi! Oj, vad jag känner igen mig! (Kanske inte just denna gång, men alla andra)

    Men åtta dagar är ju ändå åtta dagar. Det betyder att du kan börja testa i övermorgon. Och om du är som de flesta av oss kommer du att köpa flera test och testa varje dag fram till + eller mens... ;-)

    Börjar hålla tummarna för dig på torsdag då! :-D
  8. 4
    hihi! Oj, vad jag känner igen mig! (Kanske inte just denna gång, men alla andra)

    Men åtta dagar är ju ändå åtta dagar. Det betyder att du kan börja testa i övermorgon. Och om du är som de flesta av oss kommer du att köpa flera test och testa varje dag fram till + eller mens... ;-)

    Börjar hålla tummarna för dig på torsdag då! :-D
  9. Anonym m
    #5
    I övermorgon? På allvar? Det är ju hurlångtsomheeeeelst tills dess.

    Och det där med att testa med flera test förstår jag inte alls. Skulle jag? (nej då, jag har inte ett 10-pack från billiga tester i byrålådan. Dumheter )
  10. 5
    I övermorgon? På allvar? Det är ju hurlångtsomheeeeelst tills dess.

    Och det där med att testa med flera test förstår jag inte alls. Skulle jag? (nej då, jag har inte ett 10-pack från billiga tester i byrålådan. Dumheter )
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    :-D
  12. 6
    :-D
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Och där gick jag tydligen ut i offentligheten... Är inte alls van vid att krångla med att klicka i anonym... Jaja. :-)
  14. 7
    Och där gick jag tydligen ut i offentligheten... Är inte alls van vid att krångla med att klicka i anonym... Jaja. :-)
  15. Medlem sedan
    Oct 2010
    #8
    Hoppas du får ett fint plus! Jag har bim imorgon, fredag och ska testa. Hade äl runt den 22/10 så hoppas hoppas! Har haft molvärk, blött näsblod och har jättetydliga blodådror. Har även mått lite diffust illa några dagar. Samt förstoppad mage. Tror ni det kan vara ngt där?

    Jag har testat varje morgon denna veckan (med testlagrets stickor) men fått minus varje gång. Ska prova rfsu imorgon, håll tummarna!
  16. 8
    Hoppas du får ett fint plus! Jag har bim imorgon, fredag och ska testa. Hade äl runt den 22/10 så hoppas hoppas! Har haft molvärk, blött näsblod och har jättetydliga blodådror. Har även mått lite diffust illa några dagar. Samt förstoppad mage. Tror ni det kan vara ngt där?

    Jag har testat varje morgon denna veckan (med testlagrets stickor) men fått minus varje gång. Ska prova rfsu imorgon, håll tummarna!
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9
    Jag fick svagt positivt 10 dagar efter ÄL (alltså 4 dagar innan BIM) med stavtester från billigatester.se

    Lycka till!
  18. 9
    Jag fick svagt positivt 10 dagar efter ÄL (alltså 4 dagar innan BIM) med stavtester från billigatester.se

    Lycka till!
  19. Anonym m
    #10

    Tack för era svar men det blir nog inget

    BIM på måndag och inget + på stickan Jag är lite besviken för nu kan vi inte försöka igen på flera månader pga jobbrelaterade saker. Jag var så säker ett tag, mådde illa och brösten spände men det var nog bara inbillning.
    Hoppas ni andra som plussat får stanna tiden ut.
  20. 10
    Tack för era svar men det blir nog inget BIM på måndag och inget + på stickan Jag är lite besviken för nu kan vi inte försöka igen på flera månader pga jobbrelaterade saker. Jag var så säker ett tag, mådde illa och brösten spände men det var nog bara inbillning.
    Hoppas ni andra som plussat får stanna tiden ut.
  21. Medlem sedan
    Oct 2010
    #11
    Om du har bim måndag så finns ju fortfarande hopp! Jag fick en liten blödning idag (har beräknad mens idag/imorgon). Jag testade med rfsus stickor imorse men fick jättekonstigt resultat av dem, det blev först ingenting, sen såg jag en streck under en liten plastflärp som sitter på stickan, vet inte om det är positivt? Har fått ett halv plus med cb också så ngt verkar galet med mina hormoner!
  22. 11
    Om du har bim måndag så finns ju fortfarande hopp! Jag fick en liten blödning idag (har beräknad mens idag/imorgon). Jag testade med rfsus stickor imorse men fick jättekonstigt resultat av dem, det blev först ingenting, sen såg jag en streck under en liten plastflärp som sitter på stickan, vet inte om det är positivt? Har fått ett halv plus med cb också så ngt verkar galet med mina hormoner!
  23. Anonym m
    #12

    Nej det är nog kört :(

    Neg test i morse också och bim i morgon. Var lite menssvullen i magen i går så i morgon kommer mensen. Jag var så säker
  24. 12
    Nej det är nog kört :( Neg test i morse också och bim i morgon. Var lite menssvullen i magen i går så i morgon kommer mensen. Jag var så säker
  25. 71:an
    #13
    Va trist, bättre lycka nästa månad då
    Kram
  26. 13
    Va trist, bättre lycka nästa månad då
    Kram
  27. Anonym m
    #14
    Nej det går tyvärr inte, det blir inga försök nu på 3-4 månader pga jobbrelaterade saker. Helt värdelöst Kanske var det sista försöket någonsin, jag är snart 40.
  28. 14
    Nej det går tyvärr inte, det blir inga försök nu på 3-4 månader pga jobbrelaterade saker. Helt värdelöst Kanske var det sista försöket någonsin, jag är snart 40.
  29. 71:an
    #15
    Men va trist ...fast åldern tycker jag inte du ska hänga upp dig för mycket på
  30. 15
    Men va trist ...fast åldern tycker jag inte du ska hänga upp dig för mycket på

Liknande trådar

  1. Hur tidigt kan man testa?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 17:50
  2. Testa-tidigt :(
    By fruwiklund in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 21:29
  3. Testa hur tidigt?
    By anonymt namn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 10:10
  4. Hur tidigt kan man testa?
    By Undrar in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 07:04
  5. Hur tidigt kan man testa?
    By kanske en av er... in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 11:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar