Äntligen höstlov! :)
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Äntligen höstlov! :)

    Huset är fullt av barn. De stora har kompisar hemma och även liten har fått vara med och leka med mellan och hans kompis. Men nu är de ute i solen och spelar innebandy. Har inte fått bort alla löv bara, och nya kommer hela tiden.
    Stora tjejen och hennes kompisar virkar och stickar. Fatta hur duktiga de är. Jag kan inte alls.

    Jag njuter i vilket fall att få vara hemma med barnen. Just nu lite mys med liten, snart iaf.

    Hoppas ni har det bra i november.
  2. 1
    Äntligen höstlov! :) Huset är fullt av barn. De stora har kompisar hemma och även liten har fått vara med och leka med mellan och hans kompis. Men nu är de ute i solen och spelar innebandy. Har inte fått bort alla löv bara, och nya kommer hela tiden.
    Stora tjejen och hennes kompisar virkar och stickar. Fatta hur duktiga de är. Jag kan inte alls.

    Jag njuter i vilket fall att få vara hemma med barnen. Just nu lite mys med liten, snart iaf.

    Hoppas ni har det bra i november.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Härligt!

    Har varit hemma med barnen hela veckan och bara njutit av att vara lediga. Latat oss och bakat lite. Tyvärr har vi haft itigt tråkväder, men vi har haft mysigt inomhus.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Härligt! Har varit hemma med barnen hela veckan och bara njutit av att vara lediga. Latat oss och bakat lite. Tyvärr har vi haft itigt tråkväder, men vi har haft mysigt inomhus.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Baka är så mysigt.
    Går bra att vara inomhus och ha det mysigt.
  6. 3
    Baka är så mysigt.
    Går bra att vara inomhus och ha det mysigt.

Liknande trådar

  1. Höstlov...
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 16:36
  2. Höstlov!
    By Mia-70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 14:45
  3. HÖSTLOV!!! :D
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 12:53
  4. Höstlov.
    By lojvan in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 21:25
  5. Höstlov?
    By puella in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar