Väntar & längtar!!!
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Väntar & längtar!!!

    Jag är beräknad till 31/12, men har fått planerat snittdatum den 27/12.
    Ska få mitt fjärde barn, ej snittad innan. Undrar om det finns nån som gått igenom ett snitt som kan tala om hur det känns efteråt?
  2. 1
    Väntar & längtar!!! Jag är beräknad till 31/12, men har fått planerat snittdatum den 27/12.
    Ska få mitt fjärde barn, ej snittad innan. Undrar om det finns nån som gått igenom ett snitt som kan tala om hur det känns efteråt?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Jag blev snittad när jag vänta min 3:a. Alla upplever ju tiden efter väldigt olika, jag har pratat me några vänner som inte haft ont alls efteråt å kännt sig som vanligt inom en vecka! Men själv hade jag jätteont lång tid efteråt, att ta sig ur sängen var ett helt projekt minns jag jag klaarade inte av att gå, röra påmig som vanligt förräns efter ca 3 månader, efter 6 månader var jag ff öm i snittet. Jag vill dock inte skrämma dig utan vet att många inte alls upplever det obehag som jag gjorde.
    Får man fråga varför du ska snittas nu?
  4. 2
    Jag blev snittad när jag vänta min 3:a. Alla upplever ju tiden efter väldigt olika, jag har pratat me några vänner som inte haft ont alls efteråt å kännt sig som vanligt inom en vecka! Men själv hade jag jätteont lång tid efteråt, att ta sig ur sängen var ett helt projekt minns jag jag klaarade inte av att gå, röra påmig som vanligt förräns efter ca 3 månader, efter 6 månader var jag ff öm i snittet. Jag vill dock inte skrämma dig utan vet att många inte alls upplever det obehag som jag gjorde.
    Får man fråga varför du ska snittas nu?
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Jag har haft 3 tuffa förlossningar, skulle inte ha fler barn, blev m barn trots preventivmedel. Sedan kommer jag bli steriliserad i samband m snittet.
    Kände att jag fixar inte en utdragen å jobbig förlossning. Men lilltjejen i magen längtar jag efter trots allt, det tog ett tag innan det sjönk in efter gravtestet. Mina andra barn är i åldrarna 10, 7 & 5.
  6. 3
    Jag har haft 3 tuffa förlossningar, skulle inte ha fler barn, blev m barn trots preventivmedel. Sedan kommer jag bli steriliserad i samband m snittet.
    Kände att jag fixar inte en utdragen å jobbig förlossning. Men lilltjejen i magen längtar jag efter trots allt, det tog ett tag innan det sjönk in efter gravtestet. Mina andra barn är i åldrarna 10, 7 & 5.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    oki, då förstår jag! Låter ju som ett bra val för dig, vart lite nyfiken bara. Hoppas det går bra och att du kommer må bra efteråt nu.
  8. 4
    oki, då förstår jag! Låter ju som ett bra val för dig, vart lite nyfiken bara. Hoppas det går bra och att du kommer må bra efteråt nu.

Liknande trådar

  1. Längtar och väntar...
    By lottawa in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 11:14
  2. Väntar & längtar
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-07, 07:23
  3. Väntar o längtar...
    By kian010319 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 08:53
  4. Ikväll är det Brottet - längtar längtar!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:24
  5. Längtar mest/längtar minst...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar