Vi oxå ul!
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Vi oxå ul!

    Nu har vi oxå varit på ul
    Än så länge ser allt bra ut, vågar inte riktigt ta ut något i förskott än!
    12+4 är jag i så det är som jag trodde som dem sagt på vul.
    Roligt att se den lilla krabaten och dem små fötterna som dem mätte till 1cm
    Trevlig helg
    Kram
  2. 1
    Vi oxå ul! Nu har vi oxå varit på ul
    Än så länge ser allt bra ut, vågar inte riktigt ta ut något i förskott än!
    12+4 är jag i så det är som jag trodde som dem sagt på vul.
    Roligt att se den lilla krabaten och dem små fötterna som dem mätte till 1cm
    Trevlig helg
    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Hej grattis va kul! Jag ska på ultraljud om en vecka igen. Jag gjorde ett akut vul i måndags pga av blödning men allt var bra och det var kul att få med sig en bild hem . I onsdags var vi på inskrivning på Lovisamottagningen och jag kan verkligen rekommendera den. De var supertrevliga och proffsiga. Vi var där nästan 2 timmar och pratade och tog prover. Alla värden var bra och jag behöver inte äta något tillskott. jag ska dock äta upp de tabletter med Folsyra som jag har kvar . Tänker ni fråga om vilket kön det är?
  4. 2
    Hej grattis va kul! Jag ska på ultraljud om en vecka igen. Jag gjorde ett akut vul i måndags pga av blödning men allt var bra och det var kul att få med sig en bild hem . I onsdags var vi på inskrivning på Lovisamottagningen och jag kan verkligen rekommendera den. De var supertrevliga och proffsiga. Vi var där nästan 2 timmar och pratade och tog prover. Alla värden var bra och jag behöver inte äta något tillskott. jag ska dock äta upp de tabletter med Folsyra som jag har kvar . Tänker ni fråga om vilket kön det är?
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Vad är det som du inte riktigt vågar ta ut i förskott?? Skönt att allt ser bra ut, har så svårt att förstå att de ser ut som människor fast det är sååå små. 1 cms fot, det är ju hur tiny som helst..
  6. 3
    Vad är det som du inte riktigt vågar ta ut i förskott?? Skönt att allt ser bra ut, har så svårt att förstå att de ser ut som människor fast det är sååå små. 1 cms fot, det är ju hur tiny som helst..
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    Vad roligt! :-) Så häftigt att se riktiga fötter och händer den här gången.
    Ja, det var väldigt tidigt att få reda på könet men enligt min systers barnmorska så kan man tydligen se kön absolut tidigast i v.12. Lillen poserade snällt i alla olika vinklar igår så det underlättade säkert :-)
    Trevlig helg själv, kram
  8. 4
    Vad roligt! :-) Så häftigt att se riktiga fötter och händer den här gången.
    Ja, det var väldigt tidigt att få reda på könet men enligt min systers barnmorska så kan man tydligen se kön absolut tidigast i v.12. Lillen poserade snällt i alla olika vinklar igår så det underlättade säkert :-)
    Trevlig helg själv, kram
  9. Underbart nästa!
    #5
    Visst är det härligt! Och tänk att dom små fötterna kanske blir stora 45 or en dag.....?=helst inte om det är en liten tös då förståss;-
    Nu firara vi ihop i helgen då jag också sett min lille plutt lever och mår bra!
  10. 5
    Visst är det härligt! Och tänk att dom små fötterna kanske blir stora 45 or en dag.....?=helst inte om det är en liten tös då förståss;-
    Nu firara vi ihop i helgen då jag också sett min lille plutt lever och mår bra!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Hallo!
    Var o gjorde vul förra måbdagen och ul nu Ja vi verkar ha haft samma problem, livrädd på en blödning igen men just nu ser det bra ut!
    Går på vin och jätte nöjd!
    Vet inte om vi ska fråga efter kön är fortvarande nervös att ngt ska hända efter magont blödningar etc men säkert kommer nyfikenheten ta över senare och vu vill veta vad som simmar i magen
  12. 6
    Hallo!
    Var o gjorde vul förra måbdagen och ul nu Ja vi verkar ha haft samma problem, livrädd på en blödning igen men just nu ser det bra ut!
    Går på vin och jätte nöjd!
    Vet inte om vi ska fråga efter kön är fortvarande nervös att ngt ska hända efter magont blödningar etc men säkert kommer nyfikenheten ta över senare och vu vill veta vad som simmar i magen
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Glädjen, har haft så mycket problem denna grav och flera mf innan som jag har skrivit om Tråkigt och inte länge sen jag fick åka in aktut till sjukan och kolla så allt är bra!
  14. 7
    Glädjen, har haft så mycket problem denna grav och flera mf innan som jag har skrivit om Tråkigt och inte länge sen jag fick åka in aktut till sjukan och kolla så allt är bra!
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Häftigt, våran låg mest och fladdrade med armar och ben och var inte så medgörlig jag fick hosta och ha mig för att få h*n att röra sig!!!
    Underbart att se
  16. 8
    Häftigt, våran låg mest och fladdrade med armar och ben och var inte så medgörlig jag fick hosta och ha mig för att få h*n att röra sig!!!
    Underbart att se
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Ja tänk en liten tjej med 45or Haha
    Fötterna är visst opropertioneligt stora eftersom jag har så små fötter så var jag nyfiken på vad en liten som endast är 6-7cm har i skostorlek!
    Trevlig helg!
    Berättade för en av mina bästa vänner sedan 1års åldern idag
  18. 9
    Ja tänk en liten tjej med 45or Haha
    Fötterna är visst opropertioneligt stora eftersom jag har så små fötter så var jag nyfiken på vad en liten som endast är 6-7cm har i skostorlek!
    Trevlig helg!
    Berättade för en av mina bästa vänner sedan 1års åldern idag
  19. Medlem sedan
    Jun 2010
    #10
    Nu kan jag ju inte påstå att jag vet hur det är att få mf eller liknande men jag tror du ska försöka leva i nuet. Vi är gravid idag och du har dessutom fått besked om att allt ser bra ut. Vet att det är lättare sagt än gjort, men försök tänka på att vi nu passerat den magiska gränsen.. Stor kram och återigen grattis!
  20. 10
    Nu kan jag ju inte påstå att jag vet hur det är att få mf eller liknande men jag tror du ska försöka leva i nuet. Vi är gravid idag och du har dessutom fått besked om att allt ser bra ut. Vet att det är lättare sagt än gjort, men försök tänka på att vi nu passerat den magiska gränsen.. Stor kram och återigen grattis!
  21. Medlem sedan
    Jan 2009
    #11
    Vad alla verkar göra ultraljud tidigt. Där jag bor får man i normalfallet bara ett och det är v 17 eller 18...
  22. 11
    Vad alla verkar göra ultraljud tidigt. Där jag bor får man i normalfallet bara ett och det är v 17 eller 18...
  23. Medlem sedan
    Mar 2008
    #12
    Jag är glad och jag lever i nuet.
  24. 12
    Jag är glad och jag lever i nuet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar