Första biobesöket idag..
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Första biobesöket idag..

    Idag planerar jag och Linnéa att gå på bio för första gången. Lilla spöket laban - buller och bång står på programmet.. ska bli spännande att se om Linnéa sitter still i de 44 minuterna som filmen håller på..

    Har någon av ni andra varit på bio med era 08r?
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Första biobesöket idag.. Idag planerar jag och Linnéa att gå på bio för första gången. Lilla spöket laban - buller och bång står på programmet.. ska bli spännande att se om Linnéa sitter still i de 44 minuterna som filmen håller på..

    Har någon av ni andra varit på bio med era 08r?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Aldrig varit på bio

    med nåt av våra barn... Tänkte gå med min -04:a snart. -08:an kan nog aldrig sitta still så länge...

    Hoppas det gick bra för er!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Aldrig varit på bio med nåt av våra barn... Tänkte gå med min -04:a snart. -08:an kan nog aldrig sitta still så länge...

    Hoppas det gick bra för er!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Det gick så himla bra. Linnéa var såå stolt där hon satt i biostolen (eller vad det nu kallas) med en påse Zoo som hon valde. Hon älskar att titta på TV och kan ibland sitta still i 1½-2 och titta så det var absolut inga problem att sitta still och spöket laban har blivit hennes nya favorit (till mammas stora förtjusning...not) Filmen var 44 minuter lång så det kändes skönt att börja med det..
  6. 3
    Det gick så himla bra. Linnéa var såå stolt där hon satt i biostolen (eller vad det nu kallas) med en påse Zoo som hon valde. Hon älskar att titta på TV och kan ibland sitta still i 1½-2 och titta så det var absolut inga problem att sitta still och spöket laban har blivit hennes nya favorit (till mammas stora förtjusning...not) Filmen var 44 minuter lång så det kändes skönt att börja med det..
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Har inte varit på bio med min lilla. Inte så lätt att få tiden att räcka till känns det som. Men, bara man prioriterar och tänker till brukar det mesta gå.

    Kul att ert besök gick bra.
  8. 4
    Har inte varit på bio med min lilla. Inte så lätt att få tiden att räcka till känns det som. Men, bara man prioriterar och tänker till brukar det mesta gå.

    Kul att ert besök gick bra.
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Vad kul! Jag har funderat på om det är dags för oss att gå på bio också, S gillar ju att se film och sitter ofta still en hel timme innan det börjar krypa i benen. Tror även det är lättare i biosalongen att sitta still, där inte leksakerna finns inom räckhåll att distrahera.

    Spöket Laban går hem här också - måste kolla om den visas på våra biografer.
  10. 5
    Vad kul! Jag har funderat på om det är dags för oss att gå på bio också, S gillar ju att se film och sitter ofta still en hel timme innan det börjar krypa i benen. Tror även det är lättare i biosalongen att sitta still, där inte leksakerna finns inom räckhåll att distrahera.

    Spöket Laban går hem här också - måste kolla om den visas på våra biografer.
  11. maylin
    #6

    Ingen bio än

    Vi har inte hunnit vara på bio ännu. Men det kommer väl.
  12. 6
    Ingen bio än Vi har inte hunnit vara på bio ännu. Men det kommer väl.

Liknande trådar

  1. Första biobesöket!
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 19:40
  2. Biobesöket
    By Marie85 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 10:52
  3. Första biobesöket
    By Pia m J-99 o S-03 in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 17:38
  4. Första biobesöket
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 06:14
  5. Första biobesöket
    By Anna med Gus in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar