slemproppen?
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    slemproppen?

    Eller också var det nåt annat tjockt segt som dragit sin kos från mina nedre regioner...

    Har aldrig de andra gångerna sett eller märkt av nån slags slempropp så jag vet inte, men jag antar att det var den, för nåt så segt, tjockt, gulvitt och fast i konsistensen har jag aldrig sett förut.

    Man är ju nyfiken och ville känna där inne hur det kändes men hur korta armar har man??? eller är det magen som är för stor?

    Spännande känns det i alla fall, även om jag vet att det fortfarande mest troligt tar veckor innan hon kommer.

    Älsklingen hoppar mest upp och ner *jag vet - han är inte riktigt klok han med*

    Shit! Det kan verkligen vara dags snart....
  2. 1
    slemproppen? Eller också var det nåt annat tjockt segt som dragit sin kos från mina nedre regioner...

    Har aldrig de andra gångerna sett eller märkt av nån slags slempropp så jag vet inte, men jag antar att det var den, för nåt så segt, tjockt, gulvitt och fast i konsistensen har jag aldrig sett förut.

    Man är ju nyfiken och ville känna där inne hur det kändes men hur korta armar har man??? eller är det magen som är för stor?

    Spännande känns det i alla fall, även om jag vet att det fortfarande mest troligt tar veckor innan hon kommer.

    Älsklingen hoppar mest upp och ner *jag vet - han är inte riktigt klok han med*

    Shit! Det kan verkligen vara dags snart....
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    hihi.. spännande!
  4. 2
    hihi.. spännande!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Åh, vad pirrigt! Med min tjej så gick slemproppen, helt utan andra känningar, och mindre än ett dygn senare var hon ute.
  6. 3
    Åh, vad pirrigt! Med min tjej så gick slemproppen, helt utan andra känningar, och mindre än ett dygn senare var hon ute.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Spännande!!!!

    Kram!
  8. 4
    Spännande!!!!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5
    Ååååå va spännande !!!
  10. 5
    Ååååå va spännande !!!

Liknande trådar

  1. Slemproppen...
    By Folle in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 20:24
  2. Slemproppen
    By ~JENN~ in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 09:28
  3. slemproppen
    By susisan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 13:31
  4. Slemproppen...
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 12:25
  5. slemproppen
    By ofattbart in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar