man får ta f penning bakåt i tiden
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    man får ta f penning bakåt i tiden

    svarar på min egen fråga efter samtal med f-kassan nu. Jo jag får göra som jag önskade här. Byta ut vabb mot fp med sgi nivå och då kan jag ta helgen innan också eftersom första dagen skulle varit en måndag.
    Och den här helgen som är nu
    Hade jag däremot redan fyllt i alla papper o skickat in hade det varit försent.
  2. 1
    man får ta f penning bakåt i tiden svarar på min egen fråga efter samtal med f-kassan nu. Jo jag får göra som jag önskade här. Byta ut vabb mot fp med sgi nivå och då kan jag ta helgen innan också eftersom första dagen skulle varit en måndag.
    Och den här helgen som är nu
    Hade jag däremot redan fyllt i alla papper o skickat in hade det varit försent.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Att man kan ta fp retroaktivt blev jag också varse häromdagen Insåg att dagarna skulle brinna inne men den trevliga fk-tanten rådde mig att ansöka i efterhand.
  4. 2
    Att man kan ta fp retroaktivt blev jag också varse häromdagen Insåg att dagarna skulle brinna inne men den trevliga fk-tanten rådde mig att ansöka i efterhand.

Liknande trådar

  1. visst kan man söka fp bakåt i tiden
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-12, 20:50
  2. Som att flyttas bakåt i tiden!
    By Graboid in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 17:13
  3. f.penning ?
    By smurfina in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 20:05
  4. F-penning!
    By linda34 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar