Sjukskriven
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Sjukskriven

    träffade läkaren på MVC idag och blev sjukskriven för smärtsamma sd. Fick ett bra sjukintyg men kvar återstår väl att se om FK godkänner detta. Får iaf första två veckorna betalda av jobbet.

    Ska bli så skönt att få vila - är så slut och trött och öm i hela kroppen - går omkring och har konstant ont. Nu kommer det bli mycket vila liggandes skulle jag tro så då kommer jag nog bli mer aktiv här - ska bli jättekul. Har haft dåligt samvete att jag inte har varit här så mycket. Så om det blir fikaträffar snart i huvudstaden så kanske jag kan följa med :-).

    Kram på er!
  2. 1
    Sjukskriven träffade läkaren på MVC idag och blev sjukskriven för smärtsamma sd. Fick ett bra sjukintyg men kvar återstår väl att se om FK godkänner detta. Får iaf första två veckorna betalda av jobbet.

    Ska bli så skönt att få vila - är så slut och trött och öm i hela kroppen - går omkring och har konstant ont. Nu kommer det bli mycket vila liggandes skulle jag tro så då kommer jag nog bli mer aktiv här - ska bli jättekul. Har haft dåligt samvete att jag inte har varit här så mycket. Så om det blir fikaträffar snart i huvudstaden så kanske jag kan följa med :-).

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Skööönt för dej!!
    Vila nu!
    Kramar
  4. 2
    Skööönt för dej!!
    Vila nu!
    Kramar
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Vad bra att du blev sjukskriven! Ta hand om dig nu!
    Kram
  6. 3
    Vad bra att du blev sjukskriven! Ta hand om dig nu!
    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Skönt! grattis!
    Vore jättekul att få till någon fika i sthlm innan bf. Det börjar ju närma sig så många av oss kanske är hemma from nu eller snart iaf...
  8. 4
    Skönt! grattis!
    Vore jättekul att få till någon fika i sthlm innan bf. Det börjar ju närma sig så många av oss kanske är hemma from nu eller snart iaf...
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Mycket!!!! Tack det ska jag göra - du med!

    Kram!
  10. 5
    Mycket!!!! Tack det ska jag göra - du med!

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Tack!!! Ja det var en stor sten som föll från axlarna. Hoppas att du också får det lugnt nu på slutet.

    Kram!
  12. 6
    Tack!!! Ja det var en stor sten som föll från axlarna. Hoppas att du också får det lugnt nu på slutet.

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Tack!!!

    Såg ditt Fika-inlägg o svarade på det. Vi kan väl spika något nästa vecka kanske?

    kram!
  14. 7
    Tack!!!

    Såg ditt Fika-inlägg o svarade på det. Vi kan väl spika något nästa vecka kanske?

    kram!

Liknande trådar

  1. Sjukskriven
    By Tekla in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 16:32
  2. sjukskriven
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 11:28
  3. att va sjukskriven är ett hel
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 14:32
  4. Sjukskriven
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 18:38
  5. Om man är sjukskriven
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 11:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar