Maskeradförslag
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Maskeradförslag

    Karl ska på maskeradkalas och vi måste hitta på nåt som han ska klä ut sig till. Det står helt still i huvudet och inte heller har jag eoner av tid att sätta mig och sy nån dräkt.

    Snälla ni, har ni nåt bra förslagP
  2. 1
    Maskeradförslag Karl ska på maskeradkalas och vi måste hitta på nåt som han ska klä ut sig till. Det står helt still i huvudet och inte heller har jag eoner av tid att sätta mig och sy nån dräkt.

    Snälla ni, har ni nåt bra förslagP
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Inget tema alls?

    Vad gillar Karl för nåt då? Pirat brukar man kunna plocka ihop grejor till hemma. Spöke eller trollkarl likaså.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Inget tema alls? Vad gillar Karl för nåt då? Pirat brukar man kunna plocka ihop grejor till hemma. Spöke eller trollkarl likaså.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    nej det är inget tema tyvärr. Pirat skulle kunna vara nåt. Spöke verkar lite jobbigt om du tänker på ett lakan, blir lite svårt att äta.

    Pirat, då tänker jag huvudduk, lapp för ögat, plastkniv men vad ska det vara för kläder?
  6. 3
    nej det är inget tema tyvärr. Pirat skulle kunna vara nåt. Spöke verkar lite jobbigt om du tänker på ett lakan, blir lite svårt att äta.

    Pirat, då tänker jag huvudduk, lapp för ögat, plastkniv men vad ska det vara för kläder?
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Pirat är ju bra ja! Någon randig tröja kanske? Avklippta jeans till? Med det som du skrev så blir det ju ändå väldigt tydligt vad man är för något tycker jag.

    Annars kanske cowboy kan vara något? Brukar ju finnas rätt enkla såna kit att köpa med hatt, puffror, hölster, kanske någon väst etc.

    Troll kanske?

    Annars brukar toys´r us ha en hel del maskeradkläder har jag för mig (iaf tjejvarianterna m prinsessor och Hanna Montana osv).

    Buttericks har en webbshop som ni kan kolla i för inspiration kanske?
  8. 4
    Pirat är ju bra ja! Någon randig tröja kanske? Avklippta jeans till? Med det som du skrev så blir det ju ändå väldigt tydligt vad man är för något tycker jag.

    Annars kanske cowboy kan vara något? Brukar ju finnas rätt enkla såna kit att köpa med hatt, puffror, hölster, kanske någon väst etc.

    Troll kanske?

    Annars brukar toys´r us ha en hel del maskeradkläder har jag för mig (iaf tjejvarianterna m prinsessor och Hanna Montana osv).

    Buttericks har en webbshop som ni kan kolla i för inspiration kanske?

Liknande trådar

  1. maskeradförslag?
    By Jajja m A&A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 20:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar