Hur tidigt kan man börja må illa???
_1107 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Hur tidigt kan man börja må illa???

    Är det möjligt att börja må illa redan innan bim?? Jag har bim 16/11, men nu två kvällar i rad har jag mått ruskigt illa, och vill bara ligga still i soffan! brösten är väldigt ömma, och jag inbillar mig att de även svällt en aning.
    Min förra grav. mådde jag bara illa på kvällarna, men inte sååå tidigt.
  2. 1
    Hur tidigt kan man börja må illa??? Är det möjligt att börja må illa redan innan bim?? Jag har bim 16/11, men nu två kvällar i rad har jag mått ruskigt illa, och vill bara ligga still i soffan! brösten är väldigt ömma, och jag inbillar mig att de även svällt en aning.
    Min förra grav. mådde jag bara illa på kvällarna, men inte sååå tidigt.
  3. S
    #2
    Jag hävdar att det är möjligt för dig redan nu att känna av det. Jag har vid mina två senaste graviditeter varit 100% säker en hel vecka innan BIM eftersom mina bröst sväller upp så mycket att jag faktiskt får ont i ryggen. (det var till och med så jag fattade denna gång som faktiskt var oplanerad) Så självklart är det möjligt att även må illa nu.
  4. 2
    Jag hävdar att det är möjligt för dig redan nu att känna av det. Jag har vid mina två senaste graviditeter varit 100% säker en hel vecka innan BIM eftersom mina bröst sväller upp så mycket att jag faktiskt får ont i ryggen. (det var till och med så jag fattade denna gång som faktiskt var oplanerad) Så självklart är det möjligt att även må illa nu.
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Hejsan!

    Kikar in från junigruppen
    Jag började ana att jag var gravid innan jag hade bim pga illamående. Jag hade mått illa några dagar och skulle på ett partaj, och tyckte jag borde kolla innan utifall.
    Och, ja visst, det blev ett starkt + på gravtestet! Jag tror det var 4 dagar före bim faktiskt.

    Så visst kan du må illa innan, även om det nog inte är så vanligt

    Önskar dig lycka till och hoppas på ett + för dig
  6. 3
    Hejsan!

    Kikar in från junigruppen
    Jag började ana att jag var gravid innan jag hade bim pga illamående. Jag hade mått illa några dagar och skulle på ett partaj, och tyckte jag borde kolla innan utifall.
    Och, ja visst, det blev ett starkt + på gravtestet! Jag tror det var 4 dagar före bim faktiskt.

    Så visst kan du må illa innan, även om det nog inte är så vanligt

    Önskar dig lycka till och hoppas på ett + för dig

Liknande trådar

  1. Hur tidigt har ni mått illa?
    By Plottis & tjejerna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 19:42
  2. tidigt att börja med vv?
    By nathalie_84 in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 18:57
  3. Hur tidigt kan man må illa?
    By anonym än så länge in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 07:34
  4. kan man må illa såhär tidigt?
    By nedstämd in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 19:22
  5. Hur tidigt kan man må illa?
    By Anonyma jag in forum Komplikationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 19:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar