Frustrerad!
Försöker bli med barn
  1. villvillvill...
    #1

    Frustrerad!

    Nu sitter jag här och grinar..

    Hormonell som jag vet inte vad, med mensvärk så det inte är roligt längre, väntar på tant röd som aldrig dyker upp, starkt positivt utslag på äl-tester både igår och idag.
    Nu när jag precis skulle slänga äl-testet och graviditetstestet som jag tog för ca 3 timmar sedan så har graviditetstestet ett svagt steck, väldigt tydigt färgat och brett som kontrollstrecket på kanten på ena sidag och sen svagt och kanske inte lika brett hela vägen ner. Jag vet att tidsramen är överskriden för att läsa några resultat, men så här har det inte blivit de andra gångerna jag testat (tittat efter lång tid då också). Så nu sitter jag här på dag typ 41-42 någonting (börjar tappa räkningen), heeelt övertygad om att mensen ska komma så ont som det gör nu från och till, men med fullt utslag på äl-stickor och ett svagt pos på ett alldeles för gammalt graviditetstest. Tror jag måste läggas in på psyket!

    Var är min mens? Och varför?


    Förlåt att jag häver ur mig här, men jag vet inte vad jag ska ta mig till...
  2. 1
    Frustrerad! Nu sitter jag här och grinar..

    Hormonell som jag vet inte vad, med mensvärk så det inte är roligt längre, väntar på tant röd som aldrig dyker upp, starkt positivt utslag på äl-tester både igår och idag.
    Nu när jag precis skulle slänga äl-testet och graviditetstestet som jag tog för ca 3 timmar sedan så har graviditetstestet ett svagt steck, väldigt tydigt färgat och brett som kontrollstrecket på kanten på ena sidag och sen svagt och kanske inte lika brett hela vägen ner. Jag vet att tidsramen är överskriden för att läsa några resultat, men så här har det inte blivit de andra gångerna jag testat (tittat efter lång tid då också). Så nu sitter jag här på dag typ 41-42 någonting (börjar tappa räkningen), heeelt övertygad om att mensen ska komma så ont som det gör nu från och till, men med fullt utslag på äl-stickor och ett svagt pos på ett alldeles för gammalt graviditetstest. Tror jag måste läggas in på psyket!

    Var är min mens? Och varför?


    Förlåt att jag häver ur mig här, men jag vet inte vad jag ska ta mig till...
  3. villvillvill...
    #2
    Önskar att jag kunde lägga in en bild här och visa er, men jag vet inte hur man gör...
  4. 2
    Önskar att jag kunde lägga in en bild här och visa er, men jag vet inte hur man gör...
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Men usch!
    Vilken dålig dag det låter som du har! Eller snarare månad kanske??

    Har du inte möjlighet att ta dig till ett apotek? ClearBlues Digitala stickor känns mer pålitliga. (har läst så mycket oro och förvirring efter användning av andra).

    Jag tycker att du ska köpa ett sånt, eller, köp ett dubbelpack. Så kan du ju ta ett test ikväll och ett imorgon bitti.

  6. 3
    Men usch!
    Vilken dålig dag det låter som du har! Eller snarare månad kanske??

    Har du inte möjlighet att ta dig till ett apotek? ClearBlues Digitala stickor känns mer pålitliga. (har läst så mycket oro och förvirring efter användning av andra).

    Jag tycker att du ska köpa ett sånt, eller, köp ett dubbelpack. Så kan du ju ta ett test ikväll och ett imorgon bitti.

  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Håller med Frid-is!!

    Köp ett CB och kolla...

    Hoppas att du mår bättre snart...

    Kramar till dig
  8. 4
    Håller med Frid-is!!

    Köp ett CB och kolla...

    Hoppas att du mår bättre snart...

    Kramar till dig
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    köp ett digitalt test och kolla, både gravtest och äl-test! du ska ju hänga på plus-vågen nu eller hur?!
  10. 5
    köp ett digitalt test och kolla, både gravtest och äl-test! du ska ju hänga på plus-vågen nu eller hur?!
  11. villvillvill...
    #6
    Jaa, det ska jag
  12. 6
    Jaa, det ska jag

Liknande trådar

  1. Frustrerad!
    By Foxfia in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 20:31
  2. frustrerad
    By broccoli in forum Vikt – barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 11:56
  3. Frustrerad!
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 11:39
  4. Frustrerad
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 07:33
  5. Frustrerad!!!!!!!!
    By Paxelle in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar