iiih
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    iiih

    Jag sökte just ett jobb... som möbelmontör för IKEA-möbler... skickade bara ett personligt brev...






    när tror ni att de hör av sig?!





    borde jag andas innan de hör av sig?!




























    hjälp!
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  2. 1
    iiih Jag sökte just ett jobb... som möbelmontör för IKEA-möbler... skickade bara ett personligt brev...






    när tror ni att de hör av sig?!





    borde jag andas innan de hör av sig?!




























    hjälp!
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Nej, det förefaller onödigt att andas. Bättre att du tränar på möbelmontering.
  4. 2
    Nej, det förefaller onödigt att andas. Bättre att du tränar på möbelmontering.
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    det kan jag (ser inte ut sån där för att jag blinkar, utan för att jag börjar bli blå)


  6. 3
    det kan jag (ser inte ut sån där för att jag blinkar, utan för att jag börjar bli blå)


  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Kul! Mig skulle de rata direkt om jag visade hur det blir när jag monterar IKEAmöbler men jag håller tummarna för att de förstår att du är en klippa!
  8. 4
    Kul! Mig skulle de rata direkt om jag visade hur det blir när jag monterar IKEAmöbler men jag håller tummarna för att de förstår att du är en klippa!
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    men allvarligt, jag är grüm på att montera IKEA-möbler, till och med utan instruktioner.

    kan vara för att IKEAs möbler kanske är ologiska på samma sätt som jag och vi därför synkar!?


    ingen vet.
  10. 5
    men allvarligt, jag är grüm på att montera IKEA-möbler, till och med utan instruktioner.

    kan vara för att IKEAs möbler kanske är ologiska på samma sätt som jag och vi därför synkar!?


    ingen vet.
  11. Medlem sedan
    Jan 1999
    #6
    Skitbra ju! Hoppas det går vägen!
    Tycker dock inte du skall hålla andan utan håller med Otis om att det är bättre att träna med skruvdragaren
  12. 6
    Skitbra ju! Hoppas det går vägen!
    Tycker dock inte du skall hålla andan utan håller med Otis om att det är bättre att träna med skruvdragaren
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Du kan säkert tänka i 8or och det kan inte jag. För ett tag sedan bytte jag glödlampa på bilstrålkastaren och det tog en timma (inget blod men svett och tårar). Allt passade i vartannat i någon sorts ordning, men jag provade nog alla andra möjligheter innan jag hittade deen rätta till sist .
  14. 7
    Du kan säkert tänka i 8or och det kan inte jag. För ett tag sedan bytte jag glödlampa på bilstrålkastaren och det tog en timma (inget blod men svett och tårar). Allt passade i vartannat i någon sorts ordning, men jag provade nog alla andra möjligheter innan jag hittade deen rätta till sist .
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    allting hänger på lungkapaciteten körsången har hunnit träna upp mig i...


    *svimma*

  16. 8
    allting hänger på lungkapaciteten körsången har hunnit träna upp mig i...


    *svimma*

  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    Lycka till! Det är ett jobb iaf jag skulle älska!
  18. 9
    Lycka till! Det är ett jobb iaf jag skulle älska!
  19. Medlem sedan
    Sep 2006
    #10
    U and me baby!! Jag hoppas bara att jag orkar med det fysiskt... men inte tänka negativa tankar nu, eller hur. Nej, så var det.

    tralla-laa-lalaa-la-la
  20. 10
    U and me baby!! Jag hoppas bara att jag orkar med det fysiskt... men inte tänka negativa tankar nu, eller hur. Nej, så var det.

    tralla-laa-lalaa-la-la
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    Kul! Tycker nog inte att du bör hålla andan dock, det kan ju dröja ett tag innan de hör av sig

    Jag söker en massa jobb just nu och jag håller på att bli tokig för inga företag hör av sig. Det vore så enkelt för dem att skicka en rad om att de inte är intresserade men nej då...
  22. 11
    Kul! Tycker nog inte att du bör hålla andan dock, det kan ju dröja ett tag innan de hör av sig

    Jag söker en massa jobb just nu och jag håller på att bli tokig för inga företag hör av sig. Det vore så enkelt för dem att skicka en rad om att de inte är intresserade men nej då...
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    Jaha, medan jag skrev detta så fick jag ett mejl från ett företag att de mottagit min ansökan. Det gillas!
  24. 12
    Jaha, medan jag skrev detta så fick jag ett mejl från ett företag att de mottagit min ansökan. Det gillas!
  25. Medlem sedan
    Sep 2006
    #13
    undrens tid äro icke förbi. tjohejs
  26. 13
    undrens tid äro icke förbi. tjohejs
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14
    Nej, och jag såg nu att jag missade en sak:

    Lycka till!
  28. 14
    Nej, och jag såg nu att jag missade en sak:

    Lycka till!
  29. Medlem sedan
    Sep 2006
    #15
    *fniss* Tackar!! Detsamma!!
  30. 15
    *fniss* Tackar!! Detsamma!!
  31. Medlem sedan
    Dec 2007
    #16
    Kan vara bra att andas nån gång emellanåt åtminstone, men du behöver ju inte överdriva! Hoppas du får jobbet!
  32. 16
    Kan vara bra att andas nån gång emellanåt åtminstone, men du behöver ju inte överdriva! Hoppas du får jobbet!
  33. Medlem sedan
    Sep 2006
    #17
    Jag försöker hålla mina förväntningar ganska låga... så jag hoppas på att de hör av sig i allafall. Hemskt att gå och vänta och inget veta.
  34. 17
    Jag försöker hålla mina förväntningar ganska låga... så jag hoppas på att de hör av sig i allafall. Hemskt att gå och vänta och inget veta.
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18
    Förstår det! Men om alla vi håller tummarna så tycker jag faktiskt att det borde gå vägen, så det så!
  36. 18
    Förstår det! Men om alla vi håller tummarna så tycker jag faktiskt att det borde gå vägen, så det så!

Liknande trådar

  1. Iiih!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 23:44
  2. iiih.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 08:57
  3. Iiih!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 14:46
  4. Iiih!
    By shee in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:12
  5. Iiih, jag är i v.20!
    By Spirella in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar