Får man
Skolbarn
  1. Anonym
    #1

    Får man

    inte lägga in anonyma inlägg flera gånger i samma tråd, för att öppna en diskussion och väcka tankar, som resulterar i nya frågor?
  2. 1
    Får man inte lägga in anonyma inlägg flera gånger i samma tråd, för att öppna en diskussion och väcka tankar, som resulterar i nya frågor?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    JO det får man - men man ska se till att ha samma anonymnamn hela tiden - så att man inte låtsas/så att det inte ser ut som om, man är flera olika personer som svarar. Den här frågan skulle du egentligen ställt på Förslag och Synpunkter - om den blir anmäld kan det ända att den flyttas dit - bara så att du vet!
  4. 2
    JO det får man - men man ska se till att ha samma anonymnamn hela tiden - så att man inte låtsas/så att det inte ser ut som om, man är flera olika personer som svarar. Den här frågan skulle du egentligen ställt på Förslag och Synpunkter - om den blir anmäld kan det ända att den flyttas dit - bara så att du vet!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Det hör väl till god ton att man startar en ny, egen tråd om syftet är att väcka nya frågor.

    Man kan svara anonymt, men bör ha samma anonyma nick hela tiden så att andra kan hålla rätt på vem som skrivit vad. Det blir så förvirrande annars!

    Jag tror även att man inte får svara sig själv anonymt, t.ex. i syfte att skapa diskussion, men jag kan inte comunityreglerna tillräckligt väl.
  6. 3
    Det hör väl till god ton att man startar en ny, egen tråd om syftet är att väcka nya frågor.

    Man kan svara anonymt, men bör ha samma anonyma nick hela tiden så att andra kan hålla rätt på vem som skrivit vad. Det blir så förvirrande annars!

    Jag tror även att man inte får svara sig själv anonymt, t.ex. i syfte att skapa diskussion, men jag kan inte comunityreglerna tillräckligt väl.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    I cr7 står det bl.a. så här:
    "Missbruk av funktionerna för att driva konflikter, göra personangrepp, vilseleda andra etc är inte tillåtet. Om du missbrukar funktionerna kan ditt medlemsskap avslutas."
    http://www.alltforforaldrar.se/page/...ommunityregler

    Att svara sig själv anonymt faller väl under "vilseleda andra" och är alltså inte tillåtet.
  8. 4
    I cr7 står det bl.a. så här:
    "Missbruk av funktionerna för att driva konflikter, göra personangrepp, vilseleda andra etc är inte tillåtet. Om du missbrukar funktionerna kan ditt medlemsskap avslutas."
    http://www.alltforforaldrar.se/page/...ommunityregler

    Att svara sig själv anonymt faller väl under "vilseleda andra" och är alltså inte tillåtet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar