Vaccinering
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Vaccinering

    Livia fick sin första vaccinering i går. Feber och värk på kvällen och även i dag är hon ledsen och kinkig. Annars är det dop om en vecka. Spännande! En av våra bästa vänner är ju prälle så hon ska döpa henne=).

    De har dragits igång en föräldragrupp här av BVC. Första gången kom en dietist och pratade om mat. Längtar tills vi kan börja ge Livia smakportioner=)!

    Hur har ni det i novembermörkret? Längtar ni till jul eller vad funderar ni på för att pigga upp er?

    Ha det fint!
  2. 1
    Vaccinering Livia fick sin första vaccinering i går. Feber och värk på kvällen och även i dag är hon ledsen och kinkig. Annars är det dop om en vecka. Spännande! En av våra bästa vänner är ju prälle så hon ska döpa henne=).

    De har dragits igång en föräldragrupp här av BVC. Första gången kom en dietist och pratade om mat. Längtar tills vi kan börja ge Livia smakportioner=)!

    Hur har ni det i novembermörkret? Längtar ni till jul eller vad funderar ni på för att pigga upp er?

    Ha det fint!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Ojoj redan dags för sånt, stackars liten, men tyvärr ett nödvändigt ont. Hoppas det ick över någorlunda fort, Agnez har nästa vecka och jag fasar för det, får ta min syster till hjälp eftersom jag är spruträdd så vill jag inte hålla henne och föra över min rädsla till henne.

    Vad trevligt med Dop. Kommer inte bli förrän till slutet av januari här för Agnez skull. Måste ju planeras in med alla som kommer från Gotland.

    Vad roligt med föräldragrupp, kommer tyvärr inte att bli inbjuden till en sån eftersom jag redan har tre barn innan så de tycker man klarar sig bra utan då. Men hade vart trevligt att träffa andra mammor.

    Annars knallar det på här hemma duster med att få femåringen till dagis men annars allt under kontroll. Jag längtar och inte längtar till jul. Alltid roligt att ha det fint och härligt med familjen men inte allt stök innan. Men härligt när det är över.
    Jag längtar till efter nyår då vi ska börja med babysim, har gjort det med de andra så härligt så härligt.

    Ha det fint
  4. 2
    Ojoj redan dags för sånt, stackars liten, men tyvärr ett nödvändigt ont. Hoppas det ick över någorlunda fort, Agnez har nästa vecka och jag fasar för det, får ta min syster till hjälp eftersom jag är spruträdd så vill jag inte hålla henne och föra över min rädsla till henne.

    Vad trevligt med Dop. Kommer inte bli förrän till slutet av januari här för Agnez skull. Måste ju planeras in med alla som kommer från Gotland.

    Vad roligt med föräldragrupp, kommer tyvärr inte att bli inbjuden till en sån eftersom jag redan har tre barn innan så de tycker man klarar sig bra utan då. Men hade vart trevligt att träffa andra mammor.

    Annars knallar det på här hemma duster med att få femåringen till dagis men annars allt under kontroll. Jag längtar och inte längtar till jul. Alltid roligt att ha det fint och härligt med familjen men inte allt stök innan. Men härligt när det är över.
    Jag längtar till efter nyår då vi ska börja med babysim, har gjort det med de andra så härligt så härligt.

    Ha det fint
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Min sambo fick hålla Livia för jag gillar inte heller sprutor. Hon fick feber men det var över på något dygn som sagt.

    Nu laddar vi för dopet på lördag. Jag har halva familjen på Gotland... =) Pappa m fam bor där.

    Babysim låter härligt. Jag tror att vi får kolla upp hur det ser ut med det för vår del.

    Snart väntar advent och det är härligt med alla ljus. =)

    Ha det fint
  6. 3
    Min sambo fick hålla Livia för jag gillar inte heller sprutor. Hon fick feber men det var över på något dygn som sagt.

    Nu laddar vi för dopet på lördag. Jag har halva familjen på Gotland... =) Pappa m fam bor där.

    Babysim låter härligt. Jag tror att vi får kolla upp hur det ser ut med det för vår del.

    Snart väntar advent och det är härligt med alla ljus. =)

    Ha det fint

Liknande trådar

  1. Vaccinering?
    By fru ragge in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 12:00
  2. Vaccinering ?
    By Malin Lucas o Casper in forum _1007 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 09:29
  3. Vaccinering, annan vaccinering?
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 20:34
  4. Vaccinering
    By Mica in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 19:00
  5. Vaccinering,mat m.m
    By Maria in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar