En epok är slut i vår familj.
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    En epok är slut i vår familj.

    Igår skruvade jag bort grinden i trappan. Vi har bara haft grind på nedervåningen och jag kan inte minnas när vi stängde den senast, så nu försvann den. Den har nog bara suttit där några år, för till Storebror behövdes ingen grind, på den tiden var det så kallt i hallen att vi ändå inte kunde vara där. Och Tösen lärde sig trappor fort o jag tyckte jag hann hålla koll. Så jag tror grinden kom dit med Plutten.

    Vi har dock kvar grinden vid källartrappan och så sitter det en i dörren till Storebrors o Tösens rum, för att inte Flisan ska vandalisera allt de äger o har...

    Men nu är bebistiden slut i Flisan-familjen
  2. 1
    En epok är slut i vår familj. Igår skruvade jag bort grinden i trappan. Vi har bara haft grind på nedervåningen och jag kan inte minnas när vi stängde den senast, så nu försvann den. Den har nog bara suttit där några år, för till Storebror behövdes ingen grind, på den tiden var det så kallt i hallen att vi ändå inte kunde vara där. Och Tösen lärde sig trappor fort o jag tyckte jag hann hålla koll. Så jag tror grinden kom dit med Plutten.

    Vi har dock kvar grinden vid källartrappan och så sitter det en i dörren till Storebrors o Tösens rum, för att inte Flisan ska vandalisera allt de äger o har...

    Men nu är bebistiden slut i Flisan-familjen
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Vemodigt och skönt på en och samma gång? Inte att bebistiden är slut kanske men att grindarnas tid är förbi.
  4. 2
    Vemodigt och skönt på en och samma gång? Inte att bebistiden är slut kanske men att grindarnas tid är förbi.

Liknande trådar

  1. En epok går mot sitt slut
    By Nerthus in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 19:30
  2. vår nya epok
    By flexi in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 09:59
  3. En epok är slut
    By mallimell+3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 07:27
  4. En 3-årig epok är över :-)
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 18:50
  5. Så var en epok slut... *s*
    By Humla med tre in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 14:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar