Upprop!!! Vilka är kvar?
_1011 Novemberbarn
  1. S-mamman
    #1

    Upprop!!! Vilka är kvar?

    Ja vilka är vi som inte fått våra bebisar ännu?
    Känns ju verkligen som att ALLA fått utom man själv.
    Men vilka är kvar?
    Hur många dagar över / kvar till bf?


    Själv har jag bf imorgon... Och noll känningar what so ever.
  2. 1
    Upprop!!! Vilka är kvar? Ja vilka är vi som inte fått våra bebisar ännu?
    Känns ju verkligen som att ALLA fått utom man själv.
    Men vilka är kvar?
    Hur många dagar över / kvar till bf?


    Själv har jag bf imorgon... Och noll känningar what so ever.
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Estrella bf -13 *imt*
  4. 2
    Estrella bf -13 *imt*
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Här vill man ju inte svara men jag är kvar, bf idag, känner inget alls just nu.... Blir nog att plussa några dagar för min del. Mina andra små har kommit +2, -5 och +3, så enligt statistiken borde bebis komma senast torsdag
  6. 3
    Här vill man ju inte svara men jag är kvar, bf idag, känner inget alls just nu.... Blir nog att plussa några dagar för min del. Mina andra små har kommit +2, -5 och +3, så enligt statistiken borde bebis komma senast torsdag
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Malelite bf idag då.

    Men har konstaterat att när jag gått över har jag gått över 5 dagar från min uträkning på båda två så i morgon har jag gått över 5 dagar från min uträkning Vi får väll se hur liten gör.

    Håller tummarna för oss alla
  8. 4
    Malelite bf idag då.

    Men har konstaterat att när jag gått över har jag gått över 5 dagar från min uträkning på båda två så i morgon har jag gått över 5 dagar från min uträkning Vi får väll se hur liten gör.

    Håller tummarna för oss alla
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Jag e kvar..

    3 dagar kvar till BF... sakta men säkert går dagarna framåt.. Tur i oturen så har jag mycket i skolan så lite tankar går dit oxå haha men dock inte så mycket som skulle behövas ..
  10. 5
    Jag e kvar.. 3 dagar kvar till BF... sakta men säkert går dagarna framåt.. Tur i oturen så har jag mycket i skolan så lite tankar går dit oxå haha men dock inte så mycket som skulle behövas ..
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Jag är på BF+4 nu.. har tröttnat på att vara gravid. Trodde inte jag skulle gå över med andra barnet då första kom BF-1. Har lite små sammandragningar ibland men annars är det helt lugnt. Snälla lilla bebis, kom ut nu. Vi vill träffa dig
  12. 6
    Jag är på BF+4 nu.. har tröttnat på att vara gravid. Trodde inte jag skulle gå över med andra barnet då första kom BF-1. Har lite små sammandragningar ibland men annars är det helt lugnt. Snälla lilla bebis, kom ut nu. Vi vill träffa dig
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Hoppas på imorgon för din del då!! Håller tummarna!
  14. 7
    Hoppas på imorgon för din del då!! Håller tummarna!
  15. Medlem sedan
    Nov 2005
    #8
    Ni kommer inte tro det, men jag är på BF +12!
    Igångsättning på torsdag om inget händer. Har känningar hela tiden, men det ger med sig när jag vilar.
    Har provat många knep, men tjurigt är det.
  16. 8
    Ni kommer inte tro det, men jag är på BF +12!
    Igångsättning på torsdag om inget händer. Har känningar hela tiden, men det ger med sig när jag vilar.
    Har provat många knep, men tjurigt är det.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Åh, din stackare! Det var en lååång väntan du haft Men skönt med ett sista-datum iaf. Hoppas det kommer igång av sig självt innan.
  18. 9
    Åh, din stackare! Det var en lååång väntan du haft Men skönt med ett sista-datum iaf. Hoppas det kommer igång av sig självt innan.
  19. Medlem sedan
    Apr 2010
    #10
    Jag är kvar. Bf om 11 dagar...

    Men frågar ni mig kan liten få komma ut när som helst. Känner mig rätt mätt på att vara gravid nu...
  20. 10
    Jag är kvar. Bf om 11 dagar...

    Men frågar ni mig kan liten få komma ut när som helst. Känner mig rätt mätt på att vara gravid nu...
  21. Medlem sedan
    May 2010
    #11
    Jag har 13 dagar kvar till BF!
  22. 11
    Jag har 13 dagar kvar till BF!
  23. Medlem sedan
    Mar 2007
    #12
    Tack!
  24. 12
    Tack!
  25. Medlem sedan
    Mar 2007
    #13
    Oj,oj håller mina tummar för dig. Inte kul när man går så länge.
  26. 13
    Oj,oj håller mina tummar för dig. Inte kul när man går så länge.
  27. carolin.hevelius
    #14
    Jag är kvar, men tillhör egentligen decembergruppen. Men jag VET att den kommer innan december då tappen snart är helt utplånad och jag är öppen 3 cm. Har tippat senast 25 november. Så det är inte långt kvar förhoppningsvis. Mannen har dessutom lovat mig Prostaglandiner idag!
  28. 14
    Jag är kvar, men tillhör egentligen decembergruppen. Men jag VET att den kommer innan december då tappen snart är helt utplånad och jag är öppen 3 cm. Har tippat senast 25 november. Så det är inte långt kvar förhoppningsvis. Mannen har dessutom lovat mig Prostaglandiner idag!
  29. Medlem sedan
    Mar 2006
    #15

    Jag är kvar

    15 eller 16 dagar kvar.
  30. 15
    Jag är kvar 15 eller 16 dagar kvar.
  31. Medlem sedan
    Jan 2008
    #16
    Jag är kvar, har bf om två veckor precis idag... Inga känningar av att nåt skulle vara på gång, men har mycket jobbigt att röra på mig pga fogarna och svårt att andas, så jag skulle gärna vilja ha liten ute nu... Men sambon blir glad om h*n väntar tills efter den här veckan, han har tre olika examinationer under veckan... Så vi har sagt till liten att h*n får komma tidigast fredag eftermiddag/kväll... Får se om h*n lyder...
  32. 16
    Jag är kvar, har bf om två veckor precis idag... Inga känningar av att nåt skulle vara på gång, men har mycket jobbigt att röra på mig pga fogarna och svårt att andas, så jag skulle gärna vilja ha liten ute nu... Men sambon blir glad om h*n väntar tills efter den här veckan, han har tre olika examinationer under veckan... Så vi har sagt till liten att h*n får komma tidigast fredag eftermiddag/kväll... Får se om h*n lyder...
  33. Medlem sedan
    May 2008
    #17
    Och leja är oxå kvar! 9 dagar till BF. Jag fyller år idag och det verkar som jag får ha min födelsedag "ifred"... Känns rätt ok faktiskt.
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  34. 17
    Och leja är oxå kvar! 9 dagar till BF. Jag fyller år idag och det verkar som jag får ha min födelsedag "ifred"... Känns rätt ok faktiskt.
  35. Medlem sedan
    Mar 2007
    #18
    Då fyller du och vår son på samma dag. Grattis. Jag håller mina tummar hårt att våra små inte vil ut dena dag.
  36. 18
    Då fyller du och vår son på samma dag. Grattis. Jag håller mina tummar hårt att våra små inte vil ut dena dag.
  37. Medlem sedan
    May 2007
    #19
    Grattis på födelsedagen!
  38. 19
    Grattis på födelsedagen!
  39. Medlem sedan
    Mar 2010
    #20
    Jag är också kvar.... 1 vecka kvar till bf och absolut INGA känningar här.
  40. 20
    Jag är också kvar.... 1 vecka kvar till bf och absolut INGA känningar här.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka är vi här ?? *Upprop*
    By Maria m. 3 gullungar in forum _02 Vårbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 11:27
  2. Upprop! Vilka har magen kvar?
    By Mira m troll 02 o 06 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 23:06
  3. Vilka är kvar, upprop!
    By morran in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 18:35
  4. Upprop! Vilka är vi som är kvar?
    By imported_Myra in forum _0606 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 11:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar