Julklappar: enkät
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Julklappar: enkät

    Vad ska era två och ett halvtåringar få i julklapp?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Julklappar: enkät Vad ska era två och ett halvtåringar få i julklapp?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Han ska få
    Bakugan-bollar
    Lego
    Tuschpennor
    Flexitraxs spindelmannentema (tillsammans med Pontus)
    Skridskor
    ev skidor.

    Samt säker något mer. Pontus är helt insnöad på bakugan och lego så Kasper hakar liksom på. Tomten har shoppat på blocket så vi har nästan 20 bättre begagnade bakuganbollar som killarna får dela på. Känns helt horribelt att betala nypris för de där små bollarna
  4. 2
    Han ska få
    Bakugan-bollar
    Lego
    Tuschpennor
    Flexitraxs spindelmannentema (tillsammans med Pontus)
    Skridskor
    ev skidor.

    Samt säker något mer. Pontus är helt insnöad på bakugan och lego så Kasper hakar liksom på. Tomten har shoppat på blocket så vi har nästan 20 bättre begagnade bakuganbollar som killarna får dela på. Känns helt horribelt att betala nypris för de där små bollarna
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Haha, jag tittade in för att få jullappsinspiration - och se!
    Sixten skall få dockkläder till alla sina Anton (i favorit-Antons storlek, så får dom andra hålla tillgodo )

    Sen kanske nån duplo-grej, har mest bara grunddelar och inga roliga grejer, eller någon briotågbanegrej.

    Annars är jag inspirationslös! Han gillar att bygga, pilla, bygga kojor, duka till picknick, och att ta hand om dockorna Anton. Men både han och storebror har ju fantastiskt mycket leksaker...
  6. 3
    Haha, jag tittade in för att få jullappsinspiration - och se!
    Sixten skall få dockkläder till alla sina Anton (i favorit-Antons storlek, så får dom andra hålla tillgodo )

    Sen kanske nån duplo-grej, har mest bara grunddelar och inga roliga grejer, eller någon briotågbanegrej.

    Annars är jag inspirationslös! Han gillar att bygga, pilla, bygga kojor, duka till picknick, och att ta hand om dockorna Anton. Men både han och storebror har ju fantastiskt mycket leksaker...
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Vi har skrivit en lista i alla fall:
    Böcker
    puzzel (minst 30 bitar)
    Pärlor
    NewBorn Baby Docka
    Utklädningskläder

    Var mer men jag kommmer inte ihåg!
  8. 4
    Vi har skrivit en lista i alla fall:
    Böcker
    puzzel (minst 30 bitar)
    Pärlor
    NewBorn Baby Docka
    Utklädningskläder

    Var mer men jag kommmer inte ihåg!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Lite svårt

    Jag tycker att det kan vara lite svårt att komma på bra saker, när han har två äldre systrar. Vi är ju välförsedda med pussel, böcker, lego etc.
    Men han önskar sig iallafall utklädningskläder (för det kan ju vara skoj att något som inte bara är prinsessklänningar...) och saker till sin Brio tågbana som han leker med väldigt mycket med just nu. En ny pyjamas behöver han också.
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  10. 5
    Lite svårt Jag tycker att det kan vara lite svårt att komma på bra saker, när han har två äldre systrar. Vi är ju välförsedda med pussel, böcker, lego etc.
    Men han önskar sig iallafall utklädningskläder (för det kan ju vara skoj att något som inte bara är prinsessklänningar...) och saker till sin Brio tågbana som han leker med väldigt mycket med just nu. En ny pyjamas behöver han också.
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Funderar på

    julklappar ännu. Nu hade mellantjejen födelsedag i lördags och då såg jag ju att petshop djur var väldigt populära även hos Fríða. Även Barbie med böjbara leder....och så fina kläder.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    Funderar på julklappar ännu. Nu hade mellantjejen födelsedag i lördags och då såg jag ju att petshop djur var väldigt populära även hos Fríða. Även Barbie med böjbara leder....och så fina kläder.
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    Samuel ska få
    - en liten baksats (slickepott, kavel, decilitermått etc)
    - kulbana
    - några tröjor
    - vattenfärger och penslar

    Sen kommer han få ett nytt täcke, en ny pulka och lite nya delar till sin brio tågbana av våra föräldrar, som jag vet om. det blir nog en fin jul
  14. 7
    Samuel ska få
    - en liten baksats (slickepott, kavel, decilitermått etc)
    - kulbana
    - några tröjor
    - vattenfärger och penslar

    Sen kommer han få ett nytt täcke, en ny pulka och lite nya delar till sin brio tågbana av våra föräldrar, som jag vet om. det blir nog en fin jul

Liknande trådar

  1. Julklappar enkät
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 10:09
  2. Julklappar - enkät
    By cadasi in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 22:11
  3. Julklappar? (enkät)
    By _Maa_ in forum _00 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 19:27
  4. Julklappar? (enkät)
    By Strawberryjuice in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 11:20
  5. Enkät om julklappar ;-)
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar