Tips på måsten i sthlm?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Tips på måsten i sthlm?

    Jag, min syster och min mamma ska åka på en helgresa till stockholm i december!! Ska bli så himla kul och mysigt med lite julmarknad i gamla stan och så! Men jag vill gärna ha tips på såna bara måsten Vi åker inte för att tokspringa i alla affärer, utan jag vill gärna ha tips på supermysiga affärer, eller speciella bra design eller barnaffärer el. liknande. Förstår ni vad jag är ute efter?
  2. 1
    Tips på måsten i sthlm? Jag, min syster och min mamma ska åka på en helgresa till stockholm i december!! Ska bli så himla kul och mysigt med lite julmarknad i gamla stan och så! Men jag vill gärna ha tips på såna bara måsten Vi åker inte för att tokspringa i alla affärer, utan jag vill gärna ha tips på supermysiga affärer, eller speciella bra design eller barnaffärer el. liknande. Förstår ni vad jag är ute efter?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    åh, vad skoj

    om man vill ha tag på andra barnkläder än de stora kedjorna så skulle jag söka mig lite utanför cetrum. Jag vet att UNI finns på söder och att det finns andra affärer där också. Ska försöka hitta några länkar
  4. 2
    åh, vad skoj

    om man vill ha tag på andra barnkläder än de stora kedjorna så skulle jag söka mig lite utanför cetrum. Jag vet att UNI finns på söder och att det finns andra affärer där också. Ska försöka hitta några länkar

Liknande trådar

  1. Tips i Sthlm
    By Imma in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 16:16
  2. Tack för måsten-i-paris-tips!
    By Bröllop in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 19:07
  3. Tips på måsten i Paris??
    By Bröllop in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 08:36
  4. Tips på måsten i Paris??
    By Bröllop in forum Resesnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 08:34
  5. Tips för er i Sthlm
    By sandrisen in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 16:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar